Чи стався витік персональних даних абонентів: чітка відповідь Київстару

13 грудня 2023, 13:55
Читать новость на русском

Джерело:

Київстар

У Київстарі прокоментували, чи стався витік персональних даних абонентів. У компанії запевняють, що ворог хоче посіяти паніку.

Київстар запевняє, що усі дані про абонентів у безпеці й ворог не отримав персональні дані українців.

Дивіться також Вдається відновити, та не зовсім вчасно: президент Київстар про те, коли буде відновлено зв'язок

Росія не отримала персональні дані абонентів Київстару

13 грудня компанія заявила, що абонентська інформація та персональні дані українців у безпеці. У Київстарі повідомили, що системи, у яких ці дані зберігаються, не постраждали від хакерської атаки. 

Всі ми бачили ці скриншоти з телеграм-каналів. Але на них зображені навмання зібрані технологічні дані, які не належать до персональних даних наших абонентів.  Ми з усією відповідальністю заявляємо, що ваші персональні дані у безпеці,
– наголосили в компанії.

Хто взяв на себе відповідальність за злам оператора

13 грудня російське псевдохакерське угруповання "Сонцепьок" взяло на себе відповідальність за атаку на Київстар.

Російські хакери заявили, що буцімто знищили "10 тисяч комп'ютерів, понад 4 тисячі серверів та всі системи хмарного зберігання даних і резервного копіювання".

У Київстар наголосили, що чутки про знищення комп'ютерів і серверів компанії – це фейк.

Довідка. "Сонцепьок" – хакерський підрозділ, який контролює головне управління генштабу збройних сил Росії. 

Зазначимо, що Київстар планує розпочати відновлення фіксованого інтернету і мобільного зв'язку впродовж 13 грудня. Відомо, що до цього процесу залучені фахівці СБУ, а також технологічні гіганти Microsoft, Cisco та Ericsson.

Перед тим, як розпочати відновлення, спеціалістам необхідно перевірити всю систему на наявність ворожого софту або умовних бекдорів.