Наразі в компанії Київстар доволі обережно говорять про терміни щодо відновлення зв'язку після масштабного збою 12 грудня. Президент Київстару розповів в ефірі телемарафону про те, на якому етапі відбувається відновлення мережі станом на 13 грудня.
Дивіться також Збій у роботі Kyivstar: через наплив звернень труднощі фіксують у Vodafone і lifecell
Реакція президента компанії
Комаров зазначив, що наразі компанія рухається за прийнятим планом. Поки що, попри всі перепони його вдається реалізовувати, проте не зовсім вчасно.
У Київстар розраховували, що вдасться повернути деяку половину сервісів у першій половині дня 13 грудня. Проте, очевидно, що цього не сталося, але у Київстар продовжують рухатися до того, щоб почати відновлювати деякі сервіси у другій половині дня.
Сценарії для відновлення зв'язку
Попередньо, президент компанії Київстар Олександр Комаров в інтерв'ю видання Forbes зазначав, що у них є декілька сценаріїв стосовно відновлення зв'язку для абонентів.
Базовий і він же оптимістичний, що компанія почне відновлювати сервіси клієнтів.
Ми вже частково відновили фіксований інтернет для нашої бази інтернету для дому. Крок за кроком, що ми найближчим часом відновимо сервіси для всієї клієнтської бази фіксованого інтернету,
– запевнив Комаров.
Президент компанії наголосив, що з мобільними послугами трохи важче. Комаров висловлював сподівання, що вже сьогодні, 13 грудня, вдасться почати відновлювати цей сервіс.
Проте зазначив, що рівень невизначеності залишається великим. За його словами, при відновленні працездатності якоїсь системи можуть вилазити нові проблеми. Він заявив, що тоді потрібно перевірити всю цю систему, щоб у ній не залишилося ворожого софту або умовних бекдорів, які залишила ця атака, яка залишає незахищений периметр.
Президент компанії підкреслив, що відновлення – це складний ітераційний процес.
Комаров наголосив, що з одного боку ми відновлюємося, а з іншого боку – обмежені ресурсом, тому що будь-які підключення до мережі роблять не автоматично, а вручну через відповідну перевірку.
Стан мережі Київстар: останні новини
- Станом на вечір 12 грудня у компанії Київстар розповіли, що спеціалісти компанії частково відновили роботу послуг фіксованого зв'язку.
- У Київстарі зазначають, що відновлення сервісів може відбуватися поступово та намагатимуться відновити послуги протягом 13 грудня 2023 року.
- Також у компанії зазначили, що після стабілізації роботи мережі усі абоненти й корпоративні клієнти, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії, отримають компенсації.