Укр Рус
11 грудня, 13:31
2

Обурлива реклама, що заполонила вулиці Сан-Франциско, закликає припинити наймати на роботу людей

Основні тези
  • Стартап Artisan запустив рекламну кампанію в Сан-Франциско, закликаючи замінити працівників-людей на штучний інтелект.
  • Реклама викликала обурення серед звичайних працівників, пройшла повз керівників, але привернула велику увагу ЗМІ до компанії. Схоже, це й було головною метою.
  • Генеральний директор Artisan вже виступив на захист своїх провокаційних слоганів.

Американський стартап, що працює у сфері штучного інтелекту, викликав невдоволення своєю суперечливою рекламою. Місяць тому вона масово з'явилася на вулицях Сан-Франциско, у серці Кремнієвої долини, проголошуючи настання ери ШІ, де штучні асистенти є набагато кращими за працівників людей.

Що відбувається

Компанія Artisan продає "працівників на основі штучного інтелекту" – програмне забезпечення, покликане допомогти в обслуговуванні клієнтів, полегшенні й збільшенні продажів, автоматизації повторюваних дій та в інших завданнях. Фактично вона пропонує заміняти людей на штучний інтелект у тих сферах і процесах, де це можливо. Саме задля цього стартап запустив рекламну кампанію, слоганом якої стала фраза "Досить наймати людей", повідомляє 24 Канал з посиланням на SFGATE.

Дивіться також Штучний інтелект OpenAI керуватиме бойовими дронами

Журналісти "прочесали" місто й знайшли рекламні вивіски з такими фразами:

  • "ШІ-працівники не будуть скаржитися на баланс між роботою та особистим життям".
  • "Камери ШІ-працівників у Zoom ніколи не будуть "не працювати" сьогодні".
  • "Наймайте ШІ-працівників, а не людей".
  • "Настала ера працівників зі штучним інтелектом".

Багато хто ставить логічне питання: хто є цільовою аудиторією цих оголошень? Їх здебільшого бачитимуть звичайні люди, які є найманими працівниками, а не директори компаній, які займаються наймом. Таким чином у ці кампанії вбачають дискримінацію фактично цільової аудиторії. Інші ж упевнені, що за всім цим криється очевидне пояснення: реклама покликана розлютити людей і, таким чином, потрапити в заголовки газет.

В інтерв'ю SFGate генеральний директор компанії Джаспар Кармайкл-Джек став на захист рішення своєї компанії рекламувати продукт саме таким чином, пропагуючи кінець людської робочої сили.

Вони дещо антиутопічні, але так само, як і ШІ. Те, як працює світ, змінюється. Ми хотіли щось таке, що привертало б увагу. Ви не привернете увагу нудними повідомленнями,
– сказав глава стартапу.

Тож компанія намагалася зіграти на дедалі більшому обуренні американців щодо ШІ. Ба більше, їй це вдалося. Тепер про неї пишуть не лише місцеві ЗМІ, а й видання по всіх Штатах.