Ноутбуки, павербанки, товари для дому: як змінювався попит українців на товари в інтернеті
Онлайн-магазин Rozetka нещодавно оприлюднив статистику щодо найбільш популярних категорій товарів і товарів в Інтернеті за 2010-2023 роки. Такі статистичні магазин оприлюднив на честь святкування свого 18-річчя.
Як повідомили 24 Каналу у Rozetka, до 2016-го року найпопулярнішою категорією товарів на сайті були комп’ютери та ноутбуки. Потім їх змінила більш популярна сьогодні техніка, зокрема смартфони, телевізори та електроніка.
Дивіться також Дівчинка витратила 64 тисячі доларів з банківської картки матері на мобільні ігри
До речі, від початку повномасштабної війни у 2022-му найбільший попит серед усіх категорій мають товари для дому:
- посуд,
- побутова хімія,
- меблі,
- лампи,
- світильники,
- господарські товари,
- альтернативні джерела енергії.
Від 2010-го до трійки найпопулярніших категорій товарів стабільно входила побутова техніка. Однак минулого року вона поступилася місцем товарам із категорії "Краса та здоров’я":
- засоби гігієни,
- косметика,
- парфумерія,
- медичні засоби,
- інструменти.
До найпопулярніших категорій товарів за вказані роки також увійшли "Інструменти та автотовари", "Алкогольні напої та продукти", "Одяг, взуття та прикраси", "Зоотовари". А також категорія "Дитячі товари", що у 2021-му посідала 3 місце, однак з початком повномасштабної війни змістилася на останні позиції в десятці. Натомість від минулого року цю категорію випереджають товари для військових та товари для виживання (газові балони, пальники, спальники).
Вісімнадцять років тому ми відкрили інтернет-магазин, щоб бути для українців щоразу що треба. А сьогодні це найбільший онлайн-ритейлер України з асортиментом 11 мільйонів товарів у 4000 категоріях, на якому купують понад 50% українських інтернет-користувачів,
– зауважив Владислав Чечоткін, співзасновник Rozetka.
Топові товари на розетка: сімка лідерів / Фото Rozetka
З-поміж конкретних товарів на Rozetka найбільшою популярністю найдовше користувалися карти пам’яті (2012-2015). У 2016-му їхнє місце посіли павербанки, які утримували позицію до 2018-го.
У зв’язку з пандемією коронавірусу у 2020-2021 роках рейтинг найпопулярніших товарів очолили вологі серветки. А у 2022-2023 роках у зв’язку з вимкненнями електроенергії лідерство в топі повернулося до павербанків.
Читайте на сайті Двоє росіян обікрали американську криптобіржу на майже 17 мільярдів доларів
Одним із найпопулярніших товарів у 2023-му стала сіль із лімітованої партії "Міць. Українська кам’яна", створена у рамках спільної ініціативи ДП "Артемсіль" та державної фандрейзингової платформи UNITED24: 465 гривень з продажу кожної пачки йшли на закупівлю дронів-камікадзе для ГУР.
Серед інших топових товарів у різні роки: фотоапарати (2010), балончики для пневматичної зброї (2011), підгузки (2018) та подушки (2019).