У "Приватбанку" стався масштабний збій: відома причина (оновлено)

9 липня 2018, 22:57
Читать новость на русском

У системі платежів державного банку "Приватбанк" у понеділок, 9 липня, стався збій.

У прес-службі банку підтверджують, що не працюють банкомати, термінали самообслуговування, не вдається здійснювати оплату через POS-терміналах та платежі в додатках Приват24 та Liqpay, інформує "Громадське".

Читайте також: Мінфін України схвалив стратегію розвитку "Приватбанку" до 2022 року: що вона передбачає

У банку запевняють, що роботи з оновлення системи безпеки тривають і орієнтовно до кінця доби усі системи повинні відновити роботу.

Там пояснили, що збій стався через "аварію магістральних каналів зв'язку".

Стаціонарна версія Приват24 працює без труднощів.

Оновлено

Станом на 22:40 9 липня у "Приватбанку" повідомили, що у повному обсязі відновили роботу мережі банкоматів, а також сервісів з прийому платіжних карток.

Фахівці ПриватБанку в найкоротші терміни – впродовж години в повному обсязі відновили стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів банку. Всі операції з пластикових карт проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком,
– йдеться у повідомленні опублікованому на сайті банку.

Раніше у "Приватбанку" застерегли своїх клієнтів, щоб ті не стали жертвами нової шахрайської схеми.