Як повідомляє фінустанова на своєму офіційному сайті, шахрайські розсилки здійснювалися за допомогою SMS-повідомлень абонентам одного з українських операторів.

Читайте також: Як врятувати свій електронний гаманець від зламу: головна порада фахівців

Так, у тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.

Шахраї, Приватбанк, SMS, Кримінал, гроші
Невідомі надсилали клієнтам "Приватбанку" SMS, що їхню картку заблоковано

"За фактом шахрайських розсилань банк разом із операторами зв’язку оперативно заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції. За попередніми даними, шахрайське розсилання велося зловмисниками із Запоріжжя", – зауважили у "Приватбанку".

Крім того, представники банку вкотре підкреслили, що всі комунікації з клієнтами, у тому числі через SMS, вони ведуть виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.

"Приватбанк" не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень зі звичайних мобільних номерів. Як повідомили в службі безпеки банку, також "Приватбанк" не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток", – додали у "Приватбанку".

Нагадаємо, нещодавно в "Ощадбанку" попередили про ще одну шахрайську копію свого сайту: ресурс повністю копіював не лише дизайн, а й контент офіційної сторінки банку.