У роботі "Приват24" знову виникли проблеми

8 листопада 2018, 19:34
Читать новость на русском

Удень 8 листопада у роботі додатку "Приват24", що є сервісом інтернет-банкінгу від "Приватбанку", стався збій.

Як розповіли оператори фінустанови, у "Приват24" неможливо було провести платежі з карти на карту та на інші рахунку.

Читайте також: Як Коломойський програв у судах НБУ майже мільярд гривень: деталі гучної справи

Також користувачі застосунку скаржилися на те, що термінали зависають і не працює оплата в магазинах.

У банку, зі свого боку, вибачилися за завдані незручності та пообіцяли найближчим часом вирішити проблему.

"Наразі ми проводимо роботу над збільшенням робочих місць у наших відділеннях у зв'язку з попитом, що збільшився на надання банківських послуг. Також більшість операцій Ви можете проводити дистанційно в терміналах або "Приват24", – зауважили у "Приватбанку".

Нагадаємо, уночі проти 14 жовтня відбулося масштабне оновлення у системах "Приватбанку", відтак всі операції з платіжними картками упродовж щонайбільше 8 годин було призупинено.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно