X покидає все більше користувачів заяви керівництва компанії
Джерело:
NBC NewsНові дані, надані незалежними аналітичними компаніями, вказують на те, що база користувачів сервісу мікроблогів X, раніше відомого як Twitter, продовжує скорочуватися. Платформа, що належить мільярдерові Ілону Маску, стикається зі значним спадом активності користувачів, відстаючи від таких конкурентів, як Instagram і TikTok.
В X серйозні проблеми
Згідно з даними компанії Sensor Tower, кількість щоденних активних користувачів мобільного застосунку X у США в лютому впала до 27 мільйонів, що на 18% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Читайте на сайті Маск хоче перетворити X в повноцінного конкурента YouTube
Аналітики наголошують, що з листопада на платформі спостерігається або стагнація зростання, або скорочення користувацької бази, з помітним зниженням на 23% з осені. У всьому світі щоденна кількість активних користувачів становить 174 мільйони, що на 15% менше, ніж торік.
X стверджує, що у них все чудово
Всупереч цим висновкам, минулого понеділка компанія X оприлюднила власну статистику, стверджуючи, що кількість щоденних активних користувачів по всьому світу становить 250 мільйонів. Ця цифра різко контрастує з даними Sensor Tower і заявою Маска, зробленою наприкінці 2022 року, про приблизно 258 мільйонів щоденних активних користувачів.
На тлі зменшення кількості користувачів X, конкуренти відчувають зростання аудиторії. Sensor Tower акцентує на збільшенні користувацької бази таких сервісів:
- Snapchat зріс на 8,8%,
- Instagram – на 5,3%,
- Facebook – на 1,5%,
- TikTok – на 0,5%.
Чому користувачі покидають X
Ейб Юсеф, старший аналітик Sensor Tower, пояснює зниження популярності X незадоволеністю користувачів якістю контенту, технічними проблемами та посиленням конкуренції з боку платформ для короткого відео.
X стверджує, що його щомісячна аудиторія становить 550 мільйонів, порівняно з 542 мільйонами, про які Ілон Маск повідомляв у липні. Однак Sensor Tower зазначає, що X стикається з відтоком рекламодавців: 75 зі 100 найбільших американських рекламодавців припинили витрати на платформу з жовтня 2022 року, що посилилося після суперечок Маска.
За даними Apptopia, у лютому кількість завантажень мобільного застосунку X у США склала 2,9 мільйона, що на 14% більше, ніж торік, але менше, ніж у жовтні 2022 року, коли цей показник становив 3,7 мільйона. Для порівняння, програма Threads від Meta у лютому отримав 1,6 мільйона завантажень у США та 46,2 мільйона у всьому світі, з 1,6 мільйонами активних користувачів щодня у США та 14 мільйонами у всьому світі, згідно з даними Sensor Tower.
Дивіться також Паралізований пацієнт з чипом Neuralink написав твіт силою думки
Зростання популярності Threads в рейтингах магазинів застосунків контрастує з падінням позицій X, що свідчить про зміну вподобань користувачів. Попри заяву X про 1,7 мільйона нових щоденних користувачів, розбіжності з іншими джерелами свідчать не на користь заявам X.