Єдине, що зараз позитивне – це культура, – Лісіч про відродження у важкі часи
- Дар'я Лісіч вважає, що культура єдина позитивна сфера під час війни, яка розвивається завдяки відмові від російського впливу і кризовим умовам.
- Лісіч відмовилася від російського паспорта після подій на Майдані, висловлюється про фемінізм та пропонує змінити шкільну програму з літератури.
Повномасштабна війна вплинула на всі сфери розвитку нашої держави. Водночас здебільшого цей вплив негативний, проте з культурою це працює інакше.
Сучасна поетеса Дар'я Лісіч вважає, що культура – це єдине, що зараз позитивне. Про це вона сказала у ексклюзивному інтерв'ю 24 Каналу.
Дивіться також Чи потрібно додавати дрібка солі до еспресо для покращення смаку: думка бариста
Чому культура продовжує розвиватись?
За словами поетеси, під час війни економіці погано, політиці погано, всьому погано, окрім культури.
Культура розквітає, в тому числі завдяки відмові від російського, але не тільки через це. Наша культура – це не фенікс, це просто Дейнеріс Таргаріен, яку намагались спалити на вогнищі, а вона з нього вийшла і стала матір'ю драконів,
– пояснила вона.
Лісіч наголошує на важливості культури / Фото Свідомі
Водночас вона також висловила думку, що ті, хто каже, що під час війни мистецтво "не на часі", не знають, звідки береться культура. Лісіч наголосила, що якраз історичний досвід людства показує, що саме в кризі, саме в війну, саме в якісь важкі часи і формується культура, адже у людей формується надлишок почуттів.
Інші висловлювання Дар'ї Лісіч
- До слова, Дар'я Лісіч відмовилася від російського паспорта після подій на Майдані. Саме тоді вона відчула себе українською громадянкою. Водночас вона пояснила, що планувала вступати у Росію, бо увесь простір був російськомовний, і вважалося, що російська журналістика потужніша. Це було 100% виявом комплексом меншовартості.
- Дар'я Лісіч висловлюється про фемінізм та права жінок, наголошуючи на важливості визнання проблем патріархальної системи.
- Лісіч пропонує змінити шкільну програму з літератури, включивши твори, що викликають емоції та зацікавленість учнів.