Ворота на лівобережжя: яка станція метро у Києві більше схожа на оглядовий майданчик
- Станція метро "Дніпро" в Києві є першою естакадною станцією в Радянському Союзі, відкритою у 1960 році, і вона надає пасажирам оглядові краєвиди під час проїзду на відкритому мості.
- З 22 до 29 вересня київським метро скористались 5,2 мільйона пасажирів, з яких 1,2 мільйона були пільговиками, а інтервали руху поїздів у години пік складають 3:30-4:00 хвилини.
Кожна станція Київського метрополітену має власну унікальну історію. Вона може зацікавити та заінтригувати неймовірними фактами.
Наприклад, станція метро "Дніпро" червоної гілки – одна із найунікальніших в столиці. Про це пише 24 Канал із посиланням на ТиКиїв.
Дивіться також Звідки походить назва міста Львів та з чим вона пов'язана
Що відомо про станцію метро "Дніпро"?
Станція метро "Дніпро" виглядає як справжній оглядовий майданчик, а не типова станція метрополітену. Її відкрили ще у далекому 1960 році. Вона вважається першою естакадною станцією у всьому Радянському Союзі.
Потяг тут виїжджає з підземного тунелю просто на відкритий міст, тому пасажири можуть насолодитись неймовірними краєвидами. архітектори неабияк постарались над проєктом цієї станції. Вони зробили її так, щоб вона символізувала ворота на лівобережжя.
Станція метро "Дніпро" – унікальна: дивіться відео
На момент будівництва станції метро "Дніпро" планували зробити ще одну гілку метро, тому поряд зробили естакади, які так і не стали частиною метрополітену.
Ця станція вважається символом того, як Київ поєднав інженерію, мрію про розвиток та красу.
Скільки людей скористались метро в останній тиждень вересня?
Протягом тижня з 22 до 29 вересня метро скористались 5,2 мільйона пасажирів, із яких 1,2 мільйона – пільговики, мовиться на сторінці Київського метрополітену.
Також там розповіли, що інтервали руху поїздів у будні в години пік становлять 3:30-4:00 хвилини, в міжпікові години – 5:00-6:15 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6-7 хвилин.
Як будували станцію метро "Позняки"?
- Станцію метро "Позняки" відкрили у переддень Нового року – 30 грудня 1994 року. Цей запуск був під загрозою, тому став справжньою перемогою для нашої держави.
- Роботи почались у період економічної крили 90-х років. Тоді грошей не вистачало на все: були перебої з зарплатами робітникам, матеріалами та технікою.
- Будівельники працювали самовіддано, попри те, що ремонтувати деякі прилади доводилось вручну або шукати їм заміну з інших об'єктів.