"Це якесь знущання": батьки та вчителі розкритикували нову схему оцінювання учнів від МОН
Кінець навчального семестру – час висталяти оцінки учням. Однак, нова схема оцінювання школярів, запропонована МОН, викликала критику. Що не подобається батькам та освітянам?
Нове оцінювання від Міносвіти викликало обурення в українців. У коментарях до допису МОН на фейсбук-сторінці можна зустріти чимало хейту, пише 24 Канал.
Дивіться також МОН детально роз'яснило критерії оцінювання в 5 – 9 класах НУШ
Коротко про нову схему оцінювання, яку пропонують у МОН:
Нагадаємо, що нова схема оцінювання передбачає чотири рівні оцінювання предмета, кожен з яких складається з 3 балів (у підсумку має бути оцінка за 12-бальною шкалою).
Наприклад, під час оцінювання з історії України вчитель орієнтується на три групи результатів і наприкінці семестру виставляє чотири оцінки: три за кожну групу результатів і загальну на основі оцінювання груп результатів.
Приклад груп результатів у громадянсько-історичній освітній галузі – 3 критерії:
- "Орієнтується в історичному часі та просторі, виявляє взаємозв’язки подій і явищ";
- "Працює з інформацією історичного та суспільствознавчого змісту";
- "Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадянську позицію".
Приклад заповнення / Інфографіка від МОН
Що батьки думають про нове оцінювання
З коментарів стає зрозумілим, що нова схема лише додає роботи педагогам та незрозуміла батькам. Українці вважають, що те що пропонує Міністерство ніяк не покращить якість знань учнів і не полегшить життя вчителям.
Коментарі свідчать, що батьки вважають таку схему занадто складною і жаліють учителів, бо це додало їм роботи.
- "Це не оцінювання, це знущання над самим процесом, оцінкою, вчителем і батьківською свідомістю, які часто не розуміють, чому у дитини в ряд стоїть чотири четвірки".
- "Скільки педагоги ще терпіти будуть? А батькам особливо потрібно по 4 – 5 оцінок з предмета, а класним керівникам виписувати та заповнювати "свідоцтво недосягнень".
- І" що воно дає для дитини?"
Скріншот коментарів / з фейсбук-сторінки МОН
- "А що було дотепер не так?! Дайте вчителю можливість вчити дітей, а не вишивати групи! Маразм!"
- "Якби ж придумані "розумниками" ГР, ПГ, ДР і т.д. покращили мотивацію учнів до навчання, якість "реформи"…"
Скріншот коментарів / з фейсбук-сторінки МОН
Низка коментарів і від учителів, які нарікають на більшу затрату часу, аналіз та навіть врахування заповнення журналу з графіками світла.