Вони дуже шкідливі: які продукти не можна давати школярам

4 листопада 2022, 11:47
Читать новость на русском

Якщо ви готуєте сніданок своєму школяреві, звертайте особливу увагу на продукти. Хоча би дотримуйтесь елементарних правил здорового харчування.

Відомий український кулінар Євген Клопотенко наголошує: використовуйте менше солі з цукром та більше овочів і фруктів. І не дозволяйте, аби дитина їла сухий сніданок, багатий на цукор і трансжири. 

Важливо Як зберегти психічне здоров'я та не втратити мотивацію до навчання

Що не можна їсти школярам 

Так, Клопотенко радить давати дитині замість фруктових йогуртів, натуральний йогурт зі свіжими, замороженими чи сушеними фруктами, а також мед. Готові фруктові йогурти у банках, нагадує він, містять забагато цукру та крохмалю.

️Магазинні солодощі також не варто їсти дітям. Якщо хочете потішити свого учня ласощами, приготуйте їх самостійно. ️Солодка газована вода також є невидимим ворогом дитини. Адже ви не усвідомлюєте, що школяр споживає величезну кількість цукру.

Т️акож варто їсти більше білого нежирного м'яса і менше жирного червоного. Організм дитини легше його засвоюватиме. При цьому м'ясо пробуйте не смажити, а запікати.

Навіщо потрібні ці правила: від харчування залежить психологічне та фізичне здоров'я людини,
– наголошує Клопотенко. 

І додає, що правильно харчуєтеся покращує роботу тіла, мозку і психіки. А зараз нам всім, як ніколи, треба турбуватися про себе і своїх дітей️. 

Читайте Як ефективно знизити тривожність та сконцентрувати увагу

Як зберегти психічне здоров'я

Для дітей, вчителів та батьків розробили окремі рекомендації.

Дітям варто:

  • дотримуватися режиму дня;
  • мати вільний від навчання час;
  • мати хороших друзів та із задоволенням спілкуватися з однокласниками;
  • довіряти батькам та педагогам;
  • любити, цінувати та поважати себе;
  • розвивати свої навички та здібності.

Батькам варто:

  • не порівнювати свою дитину з іншими;
  • не заміняти собою учителя;
  • захищати інтереси дитини;
  • підтримувати ефективну комунікацію із педагогами;
  • мати власні ресурси для відновлення та особистісні захоплення.