Агітаційні плакати, меми та довіра: як осучаснити уроки та надихати учнів вчитися
Джерело:
Дзеркало тижняУроки історії України можна подавати доволі цікаво та інтерактивно. Ба більше, учнів можна зацікавлювати вчитися за допомогою мемів.
Як саме – розповів учитель історії України та всесвітньої історії Євгеній Шелест. Він створює завдання для своїх учнів з урахуванням їхніх уподобань і навіть талантів.
Дивіться також "Зламав" підходи: як найкращий молодий учитель України проводить уроки поваги, довіри та щастя
Як цікаво урізноманітнити уроки історії
Учитель, зокрема, запропонував на уроках дітям цікаві інтерактивні методи роботи:
- агітаційні плакати "Голосуйте за Хмельницького";
- макети для сторіз на тему Першої світової війни;
- власноруч створені трипільські глечики.
Також Шелест не боїться дозволяти школярам проводити уроки. Навпаки – мотивує їх зануритись у тему й зацікавлює. Учні при цьому вчаться проводити паралелі, шукати взаємозв'язки і справді розуміти матеріал.
Теперішня ситуація в Україні змушує шукати альтернативні способи навчання. Такі як дистанційна ліцензована школа "Оптіма", яка забезпечує якісний і безперервний навчальний процес навіть при форс-мажорних обставинах.Вчить педагог креативити дітей і презентаціями та рефератами. А улюбленим методом роботи Євгенія з учнями є меми. Так, він "оживляє" історію. Гумор допомагає дітям у навчанні, вважає він.
Шелест при цьому не приховує: в сучасних реаліях нести відповідальність за історію України – великий тягар.