Архив
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS ЛЕНТА
      Общий RSS

      Топ новости

      Видео новости

      Чому насправді видворили російську журналістку з України

      Служба безпеки України депортувала та заборонила в’їзд до країни працівниці кремлівського пропагандистського “Першого каналу” Анні Курбатовій. У Москві заявили, що журналістку цитую “було викрадено та піддано тортурам” у центрі української столиці. Що ж насправді сталося і які причини цього скандалу?

      30 вересня співробітники Служби безпеки України затримали у Києві працівницю російського “Першого каналу” Анну Курбатову. Причиною цього стало неодноразове фальшування новин та відверта антидержавна пропаганда, яка транслюється головним телеканалом Росії. Напередодні Курбатова потрапила до бази українського сайту "Миротворець". Автори сайту звинуватили журналістку у "маніпулювання інформацією" та підготовці "тенденційного сюжету" про військовий парад на честь Дня Незалежності України.

      Читайте также: Правозахисники за рівнем загроз демократії прирівняли Крим до Росії

      Курбатову неодноразово ловили на перекручуванні та маніпуляціях при подачі новин з України. Так, у репортажі на День незалежності України Курбатова розповідала, що українці голодують та жебракують.

      Російська пропагандистка Анна Курбатова буде примусово повернута до РФ. Україна є правовою державою, її правоохоронні органи діють виключно в рамках чинного законодавства. На цей момент триває оформлення необхідних документів для її офіційного видворення. Так буде з кожним, хто дозволяє собі ганьбити Україну,
      – заявила прес-секретар СБУ Олена Гітлянська

      Своєю чергою, депортована Курбатова виклала свою версію подій. За її словами, проблеми в неї виникли через те, що у сюжеті про День Незалежності вона назвала події на Донбасі "громадянською війною", а не "російською агресією". Росіянці пояснили, що Україна не допустить кремлівської інтерпретації подій, тим більше з власної території.

      Заради справедливості, проблеми у російських пропагандистів виникають не вперше. Раніше журналістів кремлівських телеканалів за маніпуляції та брехню вже депортували з Туреччини, Польщі, Литви та Естонії. Крім того, у Великобританії королівський суд арештував рахунки головного пропагандистського каналу Russia Today.

      Читайте также: Безглузде виправдання Freedom House, або чому Крим раптово вкотре "став" російським

      Кремль активно втручається у внутрішні справи країн Заходу та майстерно маніпулює подачею інформації. Російських пропагандистів ловили на втручанні у внутрішні справи США, Німеччини, Франції, країн Балтії. І це не дивно, адже щорічні витрати на державну пропаганду Росії складають ні багато ні мало півтори мільярда доларів. Лише один канал Russia Today має щорічний бюджет, який сягає 220 мільйонів доларів.

      Але схоже, золоті часи для кремлівських маніпуляторів залишилися у минулому. Нещодавно було закрито та розформовано редакцію телеканалу Life news, що був одним з головних інструментів інформаційної гібридної війни. Закриваючи свій інформаційний простір шляхом заборони російських соціальних мереж “Вконтакте” та “Одноклассники” та видворяючи кремлівських пропагандистів, Україна завдала серйозного удару по московській брехні. Вести діалог з тими, хто фальшує новини та перекручує факти, не варто.

      Источник: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Если Вы обнаружили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter
      Комментарии
      Больше новостей
      При цитировании и использовании любых материалов в Интернете открытые для поисковых систем гиперссылки
      не ниже первого абзаца на Телеканал новостей «24» - обязательные.
      Цитирование и использование материалов в оффлайн-медиа, мобильных приложениях , SmartTV возможно только с письменного согласия Телеканала новостей "24".
      Материалы с маркировкой «Реклама» публикуются на правах рекламы.
      Все права защищены. © 2005-2017, ЗАО «Телерадиокомпания" Люкс "», Телеканал новостей «24»
      Залиште відгук