Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Чому насправді видворили російську журналістку з України

      Служба безпеки України депортувала та заборонила в’їзд до країни працівниці кремлівського пропагандистського “Першого каналу” Анні Курбатовій. У Москві заявили, що журналістку цитую “було викрадено та піддано тортурам” у центрі української столиці. Що ж насправді сталося і які причини цього скандалу?

      30 вересня співробітники Служби безпеки України затримали у Києві працівницю російського “Першого каналу” Анну Курбатову. Причиною цього стало неодноразове фальшування новин та відверта антидержавна пропаганда, яка транслюється головним телеканалом Росії. Напередодні Курбатова потрапила до бази українського сайту "Миротворець". Автори сайту звинуватили журналістку у "маніпулювання інформацією" та підготовці "тенденційного сюжету" про військовий парад на честь Дня Незалежності України.

      Читайте також: Правозахисники за рівнем загроз демократії прирівняли Крим до Росії

      Курбатову неодноразово ловили на перекручуванні та маніпуляціях при подачі новин з України. Так, у репортажі на День незалежності України Курбатова розповідала, що українці голодують та жебракують.

      Російська пропагандистка Анна Курбатова буде примусово повернута до РФ. Україна є правовою державою, її правоохоронні органи діють виключно в рамках чинного законодавства. На цей момент триває оформлення необхідних документів для її офіційного видворення. Так буде з кожним, хто дозволяє собі ганьбити Україну,
      – заявила прес-секретар СБУ Олена Гітлянська

      Своєю чергою, депортована Курбатова виклала свою версію подій. За її словами, проблеми в неї виникли через те, що у сюжеті про День Незалежності вона назвала події на Донбасі "громадянською війною", а не "російською агресією". Росіянці пояснили, що Україна не допустить кремлівської інтерпретації подій, тим більше з власної території.

      Заради справедливості, проблеми у російських пропагандистів виникають не вперше. Раніше журналістів кремлівських телеканалів за маніпуляції та брехню вже депортували з Туреччини, Польщі, Литви та Естонії. Крім того, у Великобританії королівський суд арештував рахунки головного пропагандистського каналу Russia Today.

      Читайте також: Безглузде виправдання Freedom House, або чому Крим раптово вкотре "став" російським

      Кремль активно втручається у внутрішні справи країн Заходу та майстерно маніпулює подачею інформації. Російських пропагандистів ловили на втручанні у внутрішні справи США, Німеччини, Франції, країн Балтії. І це не дивно, адже щорічні витрати на державну пропаганду Росії складають ні багато ні мало півтори мільярда доларів. Лише один канал Russia Today має щорічний бюджет, який сягає 220 мільйонів доларів.

      Але схоже, золоті часи для кремлівських маніпуляторів залишилися у минулому. Нещодавно було закрито та розформовано редакцію телеканалу Life news, що був одним з головних інструментів інформаційної гібридної війни. Закриваючи свій інформаційний простір шляхом заборони російських соціальних мереж “Вконтакте” та “Одноклассники” та видворяючи кремлівських пропагандистів, Україна завдала серйозного удару по московській брехні. Вести діалог з тими, хто фальшує новини та перекручує факти, не варто.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук