Основне завдання "Вервечки" допомогти підприємцям у Донецькій та Луганській областях розширювати ринки збуту попри порушені внаслідок конфлікту логістичні зв'язки.

У 2016 році USAID провели дослідження на тему "Перешкоди для зростання малих та середніх підприємств". За результатами опитування бізнесменів були виділені дві головні перешкоди у Донецькій та Луганській областях: недостатня кількість замовлень та війна. Війна стала причиною проблем зі збутом товарів, а також призвела до банкрутства багатьох малих підприємців.

Щоб допомогти підприємствам Сходу зберегти роботу та налагодити нові бізнес-зв'язки з іншими регіонами країни і була створена "Вервечка".

Читайте також: Відома компанія інвестує в український бізнес найбільшу суму за останні 10 років

Які проблеми підприємців вирішує "Вервечка"?

1. Спрощення пошуку постачальників та товарів. Платформа здійснює пошук товарів за географічним принципом. Власник торговельної точки може побачити на карті торговельні маршрути постачальників і знайти, хто з виробників возить свої товари до міста чи села, у якому розташована його торгівельна точка.

2. Автоматичне опрацювання замовлення. Система надсилає сповіщення про зміну статусу замовлення та час його доставки;

3. Гнучке формування замовлень та збут продукції. Функції повідомлення про актуальні знижки та акції дозволяють постачальникам більш ефективно збувати залишки продукції, а замовникам обирати необхідні їм товари за найкращою ціною.

Розробка платформи велася протягом 2018 року і вже на етапі анонсування "Вервечка" викликала зацікавленість підприємців з Маріуполя, Слов'янська, Волновахи та інших міст Східної Україні. Наразі у планах авторів проекту поступове розширення бази постачальників та товарних маршрутів перевізників в усіх регіонах України.

Хоч "Вервечка" і створювалася як платформа для підприємців Луганської і Донецької області, але наразі вона відкрита для всієї України.

Протестувати роботу "Вервечки" можна тут.

Читайте також: Зміни для ФОПів: що їм хочуть заборонити і чому