Укр Рус
17 червня, 16:38
4

Що відомо про Sister's Aroma та засновниць бренду, який досі критикують через роботу в Росії

Основні тези
  • Sister's Aroma – український б'юті-бренд, заснований у 2018 році Юлією та Дариною Бурковськими, відомий своєю продукцією в Україні та світі.
  • Після 24 лютого 2022 року бренд заявив про припинення співпраці з Росією, хоча продукція все ще з'являлася в російських магазинах.
  • Сестри Бурковські часто перебувають за кордоном, але продовжують приїжджати в Україну.

Sister's Aroma – український б'юті-бренд, який у 2018 році заснували дві сестри – Юлія та Дарина Бурковські. Він представлений не лише в Україні, але й у світі. Компанія є шалено-популярною, однак відома й співпрацею з Росією, через що часто зіштовхується з критикою.

Юлія та Дарина заснували Sister's Aroma вже коли тривала російсько-українська війна, але продовжували працювати в Росії та тимчасово окупованому Криму. Після 24 лютого 2022 року, як заявляли жінки, вони повністю припинили співпрацю з країною-терористкою. Більше читайте у матеріалі Show 24.

Не пропустіть Після хвилі критики: співзасновниця Sister's Aroma виправдалась за лайк під постом путіністки

Юлія та Дарина Бурковські ніколи не планували створювати спільний бізнес. Однак влітку 2017 року у Флоренції сестри побачити стильні аромати для дому та зрозуміли, що хочуть працювати саме з такою продукцією.

Культуру ароматів для дому почали розвивати одними з перших в Україні, пам'ятаємо, що найчастішим запитанням від перших клієнтів було: як правильно ними користуватися і що робити з паличками, а тепер про це знають всі,
 – розповіли Бурковскі в інтерв'ю журналу Elle

Згодом бренд почав розширювати продуктову лінійку. Наразі на сайті представлені парфуми, доглядова косметика для обличчя та тіла, аксесуари, подарункові набори, товари для тварин тощо. 

Меню бренду Sister's Aroma / Скриншот з сайту

До початку повномасштабного вторгнення бренд Sister's Aroma працював на території Росії та тимчасово окупованому Криму. Після 24 лютого 2022 року Бурковські заявили, що припинили співпрацювати з агресором. 

Ми зазнали великих втрат, але, попри це, не зробили після цієї дати жодної фінансової операції на території Росії,
– розповідали сестри.  

Водночас навіть після початку повномасштабного вторгнення продукцію бренду можна було побачити в магазинах Росії, а на Google Maps були позначки Sister's Aroma: в Краснодарі та Єкатеринбурзі. 

У коментарі 24 Каналу компанія наголосила, що складів в Росії не має та не представлена там. Представники бренду додали, що їхня продукція офіційно не могла потрапити на територію агресора, однак зауважили, що "не можуть проконтролювати спекулятивні продажі". 

На інстаграм-сторінці Sister's Aroma можна побачити, що після початку повномасштабного вторгнення бренд перераховує кошти на благодійність, зокрема на фонд Сергія Притули, Маші Єфросиніної й "Повернись живим". 

Нещодавно бренд також став патроном благодійного фонду "Шанс на зміни".

Ми, як бізнес, співпрацюємо з фондом на постійній основі та готуємо спільні ініціативи для підлітків – вони направлені на пошук своїх сильних сторін та допомогу в виборі професії. У межах партнерства команда Sister's Aroma знайомить підлітків з внутрішніми процесами – від постачання до створення креативів, 
– йдеться у дописі бренду. 

Судячи з соціальних мереж Бурковських, вони частіше перебувають за кордоном, однак приїжджають в Україну. 

Інстаграм-сторінка Юлії налічує понад 50 тисяч підписників, а Дарини – понад 60 тисяч. Зауважимо, що вони не відмовились від мови ворога у публічному просторі навіть після початку повномасштабного вторгнення. Сестри також мають канал на ютубі (понад 79 тисяч підписників), де спілкуються українською.  

Попри те, що Бурковські не один раз виходили з комунікацією, що Sister's Aroma не працює в Росії після початку повномасштабного вторгнення, їх досі критикують у мережі:

  • "Не розумію, чому їх продовжують купувати після всіх зашкварів. Коли бачу все більше корнерів в ТЦ, дівчат з пакетами й фото в соцмережах – хочеться кричати".
  • "Не розумію, як його можна купувати, постійні скандали. І з самим брендом,  і з засновницями. Продаж продукції на болотах ще триває, ці дві обожнюють Арестовича, жахлива якість".

У мережі критикують бренд Sister's Aroma / Скриншоти з Threads

 

 

Нагадаємо, сьогодні у мережі розгорівся скандал зі співзасновницею бренду Sister's Aroma Юлією Бурковською. Одна з користувачок помітила, що вона лайкнула допис путіністки Вікторії Боні.