Укр Рус
9 квітня, 11:18
3

Скільки пасажирів МАУ очікують компенсації за втрачені квитки через карантин

Скільки пасажирів МАУ очікують компенсації за втрачені квитки через карантин Скільки пасажирів МАУ очікують компенсації за втрачені квитки через карантин

Пандемія коронавірусу завдала удару по пасажироперевезенню. Після введення карантину, в Україні майже повністю зупинилися авіаперельоти, тож чимало пасажирів вимагають компенсації за ці втрати.

Лише в одній авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" перебуває 27 тисяч звернень пасажирів щодо компенсації за квитки. Про це президент компанії Євгеній Дихне заявив в коментарі "Інтерфакс-Україна".

"Скільки пасажирських запитів зараз задоволено, точної цифри не скажу. У нас з моменту закриття польотів в черзі перебуває близько 27 тисяч звернень. І практично така ж кількість надходила на комунікаційні майданчики МАУ в перші дні цього періоду", – заявив Дихне.

Нагадаємо МАУ не повертатиме гроші за скасовані рейси

12 березня Україна ввела карантин, аби зупинити поширення коронавірусу. Він мав тривати до 3 квітня, але 25 березня уряд продовжив обмеження до 24 квітня.
У межах карантину Україна закрила свої кордони для іноземців від 16 березня та припинила міжнародне авіа- та залізничне сполучення з 17 березня.
З 24 березня українцям заборонили здійснювати будь-які туристичні мандрівки, передусім літаками.

При цьому що з початку запровадження карантину в Україні робота з обробкою пасажирських запитів лише ускладнилася. Річ в тому, що до цього колл-центр МАУ працював як опенспейси, де одночасно перебувало до 600 працівників. І працювали вони за допомогою голосових повідомлень. Та після запровадження карантину робота колл-центрів здійснюється віддалено за допомогою листування в соцмережах чи месенджерах. І тепер цим займається сумарно 150 осіб.

"Сьогодні ми обробляємо до двох тисяч звернень на добу, але це все ще в десятки разів менше, ніж надходить. Я думаю, що нам знадобиться ще місяць роботи для того, щоб вийти в нормальний режим діалогу з пасажирами, а не авральний. Тому що листування, звичайно ж, більш тривалий процес, ніж голосові комунікації", – розповів Євгеній Дихне.

Перенесення рейсів через надзвичайні обставини та компенсація

  • На думку юристів, авіаперевізник в разі виникнення надзвичайних обставин має право без повідомлення пасажира скасувати чи затримати рейс, а також анулювати раніше підтверджене бронювання. Але повинен запропонувати альтернативу – інший рейс або повернення коштів.
  • Авіакомпанія МАУ наразі не планує повертати гроші за квитки на рейси, які скасували через пандемію коронавірусу. Натомість у компанії запропонували дві альтернативи – ваучери або безкоштовно перенести переліт.