Укр Рус
31 січня, 17:06
1

У Дії тепер можна повідомити про відсутність зв'язку чи мобільного інтернету

Основні тези
  • Українці можуть повідомляти про проблеми зі зв'язком чи мобільним інтернетом через застосунок Дія.
  • Послуга доступна на головному екрані застосунку Дія, і заявки можуть автоматично відправлятися при відновленні зв'язку, якщо інтернет-з’єднання відсутнє під час подачі.
Ілюстративне фото Ілюстративне фото

Відтепер українці можуть повідомляти про проблеми зі зв’язком чи мобільним інтернетом через застосунок Дія. Нова функція дозволяє швидко інформувати про перебої у роботі мобільних операторів та інтернет-провайдерів.

Послуга доступна на головному екрані в застосунку Дії, повідомляє 24 Канал з посиланням на телеграм-канал Михайла Федорова.

Дивіться також Конфіденційні дані з DeepSeek опинилися у відкритому доступі

Як подати заявку?

Для того, щоб повідомити про проблему, потрібно:

  • Обрати розділ "Відсутній зв’язок".
  • Надати одноразовий доступ до геолокації.
  • Коротко описати ситуацію.

Якщо інтернет-з’єднання відсутнє, система збереже заявку і відправить її автоматично, коли зв’язок відновиться.

Навіщо це потрібно?

Отримані заявки надходитимуть до Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері зв’язку. Вона аналізуватиме проблемні зони та співпрацюватиме з операторами для покращення зв’язку.

Також користувачам рекомендують заздалегідь завантажити "Мапу незламності", яка стане в пригоді у випадку відключень інтернету чи електроенергії.

Читайте на сайті Користувачі у Києві повідомляють про появу у них 5G

Впровадження цієї послуги допоможе оперативніше вирішувати проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом, забезпечуючи стабільний і якісний доступ до комунікацій по всій країні.