Укр Рус
14 січня, 12:05
2

У Японії знайшли спосіб запобігти загорянню електромобілів: знадобилася одна технологія

Основні тези
  • Вчені з Університету Дошіша в Японії розробили квазітвердотільні літій-іонні батареї, що поєднують рідкі та тверді електроліти для підвищення безпеки та довговічності, знижуючи ризик загоряння електромобілів.
  • Нові батареї використовують негорючі електроліти, такі як гелі на основі полідиметилоксану, і висококонцентровані розчини солі літію, що робить їх ефективнішими та безпечнішими для використання в електромобілях і бездротових пристроях.
У Японії знайшли спобіб запобігати загорянню електрокарів У Японії знайшли спобіб запобігати загорянню електрокарів

Електромобілі часто називають транспортом майбутнього, зокрема через відсутність викидів в атмосферу. Проте, на жаль, часто такі машини загоряються, що для багатьох людей стає проблемою.

Причина загоряння криється в акумуляторах. Тому вчені з Японії взялися вирішувати цю проблему. Що з цього вийшло – розповідає 24 Канал з посиланням на Interesting Engineering.

Цікаво Одна з країн Європи може почати отримувати енергію з космосу до 2030 року

Як японські вчені вирішили проблему

Група дослідників з Університету Дошіша працювала над створенням нового акумулятора, який би не загорявся. Тому науковці розробили квазітвердотільку літій-іонну батарею, в якій відсутні недоліки звичайних акумуляторів. У цій батареї поєднали рідкі та тверді електроліти, що підвищило безпеку та довговічність розробки. Також у цих акумуляторів значно більша щільність енергії.

Покращена безпека та ефективність заряджання/розряджання продемонстрували доцільність використання квазітвердотільних батарей як технології найближчого майбутнього, 
– кажуть дослідники.

Для того, аби убезпечити електрокари від загоряння, вчені поєднали негорючі електроліти, зокрема гелі на основі полідиметилоксану та висококонцентрованих розчинів солі літію.

Нові акумулятори суттєво знижують ризики загоряння електрокарів / Фото Pexels

Раніше вчені вже розробити твердотільний акумулятор, який також вирішував проблему загоряння, однак він працював надто повільно. Тому створення такого собі гібриду у вигляді квазітвердого акумулятора вирішило цю проблему, адже ця модель значно ефективніша.

"Загалом нещодавно розроблений LIB має потенціал для покращення розробки ефективних і безпечніших електромобілів наступного покоління та бездротових пристроїв, таких як дрони. Його широке застосування може не тільки підвищити зручність для користувачів, але й сприяти сталому економічному зростанню", – кажуть члени команди.