Як заощадити на онлайн-рекламі?

18 вересня 2015, 11:48
Читать новость на русском

Якщо ваша компанія є в інтернеті, значить ви вже стикалися з запуском реклами. Яка перевага онлайн-реклами перед офлайн першою приходить на розум?

Можливість націлити її на потрібну аудиторію і заощадити на нецільових показах. Але традиційні моделі рекламного розміщення з оплатою за тисячі показів або оплата за кожен клік відвідувача не дадуть впевненості в тому, що рекламу побачать саме ті, кому вона призначалася. Як не витратити рекламний бюджет даремно?

Міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz, через який компанії можуть розвивати свій бізнес в Україні і виходити на міжнародні ринки, ділиться порадами, які допоможуть заощадити рекламний бюджет.

Останнім часом розвиток отримали нові, більш ефективні, моделі комунікації з потенційними клієнтами: RTB і ремаркетинг. У чому ж їх особливість?

RTB — технологія закупівлі кожного медійного показу на онлайн-аукціонах. Система аналізує кожного користувача сторінки по заданим параметрам і показує рекламу тільки цільовій аудиторії. Досягається максимальне звуження охоплення.

Сегментування можливе не тільки за геопараметрами і статтю/віком, але і за поведінковими ознаками (які сайти відвідувалися раніше, якими товарами або послугами цікавився). Завдяки такій системі вартість цільового показу можна знизити в кілька разів, при цьому не буде і зайвих витрат на "непотрібну" для рекламодавця аудиторію.

Покази реклами за допомогою RTB-технологій вже отримали велику популярність в США і на європейському ринку — більше 18% реклами в цих країнах вже продається за допомогою RTB, і прогнозується зростання до 35% від загального обсягу інтернет-реклами в перебігу найближчих 4-5 років.

Ремаркетинг

Привівши нових користувачів на сайт, рекламодавець хоче, щоб вони не обмежувалися одноразовою купівлею. І йому на допомогу приходить ремаркетинг. Ремаркетинг — реклама, яка показується користувачам, які одного разу побували на сайті продавця. Точна цільова пропозиція у відповідність з вподобаннями покупця дозволяє не просто повернути покупця на сайт, а переконати зробити покупку. З досвіду Allbiz, ця модель дозволяє збільшити конверсію з 1% до 5-8%.

Таким чином, суміщення RTB і ремаркетингу, особливо для сегмента електронної комерції, дає оптимальний результат — тільки цільові повідомлення для релевантної аудиторії, і можливість повернути аудиторію на сайт. А це саме те, що зараз особливе — не витрачати зайві гроші, але отримувати максимальну ефективність від своїх вкладень у рекламу.