Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Як заощадити на онлайн-рекламі?

      524 Читать новость на русском
      Allbiz
      Allbiz

      Якщо ваша компанія є в інтернеті, значить ви вже стикалися з запуском реклами. Яка перевага онлайн-реклами перед офлайн першою приходить на розум?

      Можливість націлити її на потрібну аудиторію і заощадити на нецільових показах. Але традиційні моделі рекламного розміщення з оплатою за тисячі показів або оплата за кожен клік відвідувача не дадуть впевненості в тому, що рекламу побачать саме ті, кому вона призначалася. Як не витратити рекламний бюджет даремно?

      Міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz, через який компанії можуть розвивати свій бізнес в Україні і виходити на міжнародні ринки, ділиться порадами, які допоможуть заощадити рекламний бюджет.

      Останнім часом розвиток отримали нові, більш ефективні, моделі комунікації з потенційними клієнтами: RTB і ремаркетинг. У чому ж їх особливість?

      RTB — технологія закупівлі кожного медійного показу на онлайн-аукціонах. Система аналізує кожного користувача сторінки по заданим параметрам і показує рекламу тільки цільовій аудиторії. Досягається максимальне звуження охоплення.

      Сегментування можливе не тільки за геопараметрами і статтю/віком, але і за поведінковими ознаками (які сайти відвідувалися раніше, якими товарами або послугами цікавився). Завдяки такій системі вартість цільового показу можна знизити в кілька разів, при цьому не буде і зайвих витрат на "непотрібну" для рекламодавця аудиторію.

      Покази реклами за допомогою RTB-технологій вже отримали велику популярність в США і на європейському ринку — більше 18% реклами в цих країнах вже продається за допомогою RTB, і прогнозується зростання до 35% від загального обсягу інтернет-реклами в перебігу найближчих 4-5 років.

      Ремаркетинг

      Привівши нових користувачів на сайт, рекламодавець хоче, щоб вони не обмежувалися одноразовою купівлею. І йому на допомогу приходить ремаркетинг. Ремаркетинг — реклама, яка показується користувачам, які одного разу побували на сайті продавця. Точна цільова пропозиція у відповідність з вподобаннями покупця дозволяє не просто повернути покупця на сайт, а переконати зробити покупку. З досвіду Allbiz, ця модель дозволяє збільшити конверсію з 1% до 5-8%.

      Таким чином, суміщення RTB і ремаркетингу, особливо для сегмента електронної комерції, дає оптимальний результат — тільки цільові повідомлення для релевантної аудиторії, і можливість повернути аудиторію на сайт. А це саме те, що зараз особливе — не витрачати зайві гроші, але отримувати максимальну ефективність від своїх вкладень у рекламу.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук