Блокада
Конфлікт на кордоні: чому українське зерно насправді не загрожує Польщі
Російському зерну можна, а українському – зась: як Європа досі купляє в агресорки агропродукцію
Блокування автобусів на кордоні з Польщею: консул України не зафіксував затримання транспорту
Україна втратила близько 500 мільйонів доларів внаслідок блокади польського кордону
Пальне дорожчатиме: водіям яких автівок варто готуватися до нових цін
Чи може Польща повністю заблокувати кордон з Україною: ексклюзивне інтерв'ю з Подоляком
Інтереси прокремлівського бізнесу: як поляки заробляють на блокаді українського кордону
У ДПСУ сказали, чому протести польських фермерів зовсім не схожі на попередні
Схоже на психічні розлади, – політолог розкритикував протести поляків на кордоні
Просто хамство, – польський політолог відреагував на дії фермерів на кордоні з Україною
Зростання цін через блокування кордону: що прогнозують ритейлери
Російські штурмовики перегрупувались і починають діяти: розмова з офіцером ЗСУ
Тоді Кремль виграє: чого точно не можна робити для подолання кризи з Польщею
Наприкінці січня 2017 року бійці та ветерани Антитерористичної операції розпочали блокаду залізничного сполучення із окупованими територіями. Ідею блокади було озвучено ще наприкінці 2016 року з метою добитись обміну полоненими.
25 січня було заблоковано залізничне сполучення Луганськ - Лисичанськ – Попасна.
6 лютого біля міста Часів Яр, виник конфлікт між учасниками блокади та поліцейськими.
В лютому Кабінет міністрів ввів тимчасові заходи у сфері енергетики, мотивуючи їх тим, що в результаті блокади існує загроза зупинки українських ТЕС, які працюють на вугіллі.
Станом на 13 березня було створено 4 редути для блокування переміщення товарів – не лише на Донбасі (в районі Бахмута та Кривого Торця), але й в інших місцях, зокрема, у Конотопі – задля блокування ввезення донецького вугілля через російську територію.
13 березня правоохоронці провели зачистику редуту поблизу Кривого Торця, арештувавши 46 активістів. Вночі затриманих відпустили.