У Чорному морі через аварію з танкерами розлилася нафта, путінці заметушилися
У неділю, 15 грудня, в Чорному морі сталося одразу декілька аварій із російськими танкерами. Звісно ж, стався витік нафти. У Росії вже зібрали робочу групу, а це значить, що ситуація серйозна. Наприклад, у Greenpeace попередили про можливу екологічну катастрофу.
24 Канал зібрав деталі. Станом на п'яту вечора 15 грудня МНС повідомило, що танкер "Волгонефть-239" сів на мілину за 80 метрів від берега в районі порту Тамань. Там перебувають 14 членів екіпажу, їх мають евакуювати. З танкера "Волгонефть-212" евакуювали 13 моряків, один з них загинув.
Дивіться також Не танкер, а суцільна проблема: що відомо про судна "Волгонефть", які тонуть біля Керчі
Росморрічфлот визнав, що у Чорному морі розлилася нафта
У відомстві написали, що роботу Керченської переправи припинили через погодні умови.
Унаслідок шторму в акваторії Чорного моря сталася аварія двох танкерів "Волгонефть-212" та "Волгонефть-239". На борту суден – команди з 15 та 14 осіб. Внаслідок аварії стався розлив нафтопродуктів,
– заявили у Росморрічфлоті.
У рамках рятувальної операції до танкерів вирушили два буксири та два вертольоти.
Морська рятувальна служба та МНС Росії вживають заходів щодо ліквідації розливу нафтопродуктів. Ними керує оперативний штаб, створений у Ростові-на-Дону з урахуванням адміністрації морських портів Азовського моря.
Путін доручив створити робочу групу після аварії з танкерами
Щоб ліквідувати наслідки аварії у Керченській протоці, створили робочу групу. Її очолить віцепрем'єр.
Офіційно сказано, що група координуватиме роботи з ліквідації наслідків НП із танкерами в акваторії Чорного моря.
До її складу увійдуть:
- міністр транспорту Роман Старовойт;
- керівник Росморрічфлоту Андрій Тарасенко;
- голова Ространснагляду Віктор Басаргін;
- представники Мінприроди, МНС, адміністрації Краснодарського краю.
Зазвичай росіяни замовчують наслідки екологічних лих. Те, що групу швидко скликали, свідчить про серйозність ситуації.
Скільки нафти перевозили танкери "Волгонефть"
Мінус два танкери окупанта – завжди добре. Але розлив нафти загрожує і без того стражденним мешканцям обох українських морів – Чорного та Азовського. Адже Керченська протока сполучає ці моря.
Керченська протока на карті Google
Російське видання "Важные истории" вказало: танкери в останні пів року доставляли в порт Кавказ мазут і експортне нафтове паливо з НПЗ "Роснефть".
"Волгонефть-212" за останні 6 місяців двічі завантажувався мазутом на Саратовському НПЗ, а одного разу доставив експортне важке нафтове паливо із Сизранського НПЗ.
Обидва танкери перевозили мазут. На борту "Волгонефть-212" було 4,25 тисячі тонн мазуту, на "Волгонефть-239" — 4,3 тисячі тонн. У морі можуть опинитися 8 тисяч тонн нафти та мазуту.
Greenpeace каже про можливу екологічну катастрофу
В їхній заяві, яку цитують "Крим.Реалії", ідеться про те, що розлив буде важко локалізувати за такої погоди. Масштаб катастрофи визначить течія. Зараз вона рухається на північний схід.
Якщо ж забруднення винесе на берег, то берегову лінію буде дуже важко очистити. У Greenpeace говорять про імовірність тривалого розливу нафти та нафтопродуктів (це станеться у випадку, якщо кораблі затонуть). А також про те, що Росія навряд чи працюватиме над зменшенням шкоди довкіллю.
Останнє не є новиною для українців. Адже ворогові плювати не тільки на окуповані землі, але й на власний народ.