"Очне навчання": глава МОН Лісовий розповів про термінові зміни в українській освіті

13 квітня 2023, 13:37
Читать новость на русском

Джерело:

"Сніданок з 1+1"

Перш за все в Україні дбатимуть про безпеку учнів та вчителів під час освітнього процесу. Не менш важливим завданням на сьогодні є і повернення до очного навчання.

Про це розповів очільник Міносвіти України Оксен Лісовий. І уточнив, яких термінових змін зараз потребує українська освіта. 

Важливо Глава МОН Лісовий назвав найбільшу проблему української освіти

Глава МОН назвав термінові зміни української освіти

Міністр заявив, що українську освіту знову треба виводити в офлайн-режим, адже навіть якісне онлай-навчання не формує усіх важливих аспектів для формування особистості. Тобто таких як соціалізація, спілкування, розвиток навичок.

Тому прагнемо вивести в аудиторне навчання максимальну кількість дітей, де це можливо,
– уточнив очільник МОН. 

Ще одне важливе завдання – організація якісного онлайн-навчання – для школярів за кордоном та тих, хто через безпекову ситуацію в Україні змушений вчитися дистанційно.

Читайте Оксен Лісовий зробив потужну заяву про українську мову та російськомовних

Лісовий уточнив, що від пів мільйона до мільйона українських школярів зараз перебуває за кордоном. При цьому здобувають освіту у місцевих школах. Однак хочуть отримати і українські атестати та свідоцтва про освіту, адже навчаються паралельно в українських школах.

Це велике навантаження. Вони повинні робити вибір. Нам треба зробити це так, щоб діти його не робили. Максимально спростити їм там навчання в школах. Наше бачення – залишити унікальні предмети, враховуючи складнощі синхронізації із нашими предметами,
– переконаний міністр.

Також він розповів, що серед інших важливих завдань для втілення – тотальна цифровізація та оптимізація доступу до освіти через створення індивідуальних кабінетів.

Ще одним пріоритетом МОН є модернізація та трансформація системи професійної освіти. За словами міністра, потрібно "трансформувати ці заклади освіти, інвестувати в них та об'єднувати в потужні регіональні професійні центри".