«Чим пахнуть зірки?»
А пахнуть знаменитості парфумами власного виробництва. Ну принаймні на презентації свого аромату.
Зараз на світовому ринку є близько 150 зіркових ароматів. Це я ще не рахувала Діму Білана та Ані Лорак, які пропонують «потерти сторінку» в каталозі і закохатися у їхній аромат.
«Іноді це все, що потрібно вбрати» - говорить співачка Крістіна Агілера про свої парфуми. Дизайн флакону «Simply by Christina Aguilera» ще й нагадує обриси тіла Агілери. У Брітні Спірс, замість прокуреного шлейфу, у парфумах - гуава, мандарин, пачулі та амбра. Навіть назва закликає вірити у добре «Believe». Слоган, як з посібника з психології - «Віра в себе дає велику волю».
А відома блондинка Персі Хілтон так перейнялась фільмом «Мулен Руж», що випустила духи «Can Can». Втім, зізналась, - аромат створювала не сама. Їй допомагав відомий парфумер Жаном-Клод Делвілльє. Флакон прикрашений маленьким пір’ячком, яке ніби щойно впало з вбрання танцюристок. Що дійсно добре виходить у зіркових дівчат – це творчий підхід до дизайну флаконів. Чого тільки варта серія парфумів Гвен Стефані. Колекцію ароматів присвятила шанувальникам японського стилю Harajuku.
Також, одні з найкращих зіркових ароматів - Антоніо Бандераса, Наомі Кемпбелл та у подружжя Бекхемів.
Є зірки, яки випускають свої ароматні продукти разом із вже відомим брендом. Адже випускати окрему марку дуже-дуже дорого. Простіше - запропонувати аромат від себе коханої (коханого) відомому бренду. Так зробила Мерайя Кері, свій аромат «Lollipop Bling» вона створила у співпраці з Елізабет Арден. До речі, іноді на продажі своїх ароматів зірки заробляють більше, аніж на знімальному майданчику. А популярність як зростає! Фани так і мріють отримати бодай щось від свого кумира. Тож парфуми – непоганий варіант.
Аромат Елізабет Тейлор 1991 року випуску зібрав більше мільярда доларів, його визнали найзатребуванішим серед зіркових пахучих марок. Дженіфер Лопес у 2002 році на своєму ароматі заробила трохи менше - майже мільярд доларів. Оцінюючи такі досягнення, інші теж не проти створити свою пахучу лінію. Та біда в тому, що зірки все частіше забувають, що в парфумах головне не ім’я, а аромат.