Фахівці зі зневір’я
П’єр Сальвадорі, досі відомий як режисер мелодраматичних стрічок з Одрі Тоту, цього разу відзняв, на перший погляд, дуже дивне кіно.
«Жінка в дворі» меланхолійна драматична історія одного паризького дворика. У будинок випадково забридає чоловік на ім’я Антуан. Влаштовується там консьєржем. Він спостерігає за життям людей в будинку: літньої жінки Матильди, яка весь час не знаходить собі місця;вічно невдоволеного мешканця з четвертого поверху; завжди розсіяного продавця велосипедів.
Здається, у кожного героя – своє маленьке божевілля. Матильда, яку майстерно зіграла Катрін Деньов, страждає на фобію, що їхній будинок розвалиться. Сусід зверху гавкає серед ночі, аби перевірити чи бува в під’їзд не забігли бездомні собаки, а знавець велосипедів намагається впарити першому ліпшому свій товар, щоб купити собі нову дозу.
Але де починається божевілля і закінчується здоровий глузд? Консьєрж Антуан, котрий забрів в цей двір випадково і так само випадково отримав тут роботу - сам не зовсім нормальний. Аби втекти від власних мух в голові, Антуан допомагає в божевільних ідеях Матильді, а з велопродавцем вживає наркотики.
Всі герої Сальвадорі насправді хворіють зневір’ям. Щоб позбутись своїх тривог, вони падають в дріб’язкові страхи. Антуан приходить в цей будинок, аби тихо зникнути зі світу, життя його не склалось і він здався. Матильда розчаровується в шлюбі та роботі. Та однієї ночі в дивний дворик приходить смерть. Саме вона дає комусь поштовх жити далі.