Generation Бренд
Торгова марка, як культурний феномен
В сучасній культурі – рекламі відведений цілий спектр ролей: від двигуна авангардних процесів до окремої арт-діяльності, де свої правила і герої. Ми не хочемо говорити про рекламу в звичайному виді – саме тому сьогоднішній пост про те, як бренди проникають в наше буденне життя. Ніяких секретів: лише приклади і ролики. А зважаючи на те, що буквально нещодавно побачив світ фільм "Generation Пі" по знаменитому роману російського письменника Пєлєвіна – поговорити буде про що.
Фільм, який показує адаптацію західних брендів під пострадянську ментальність через призму експериментів з наркотиками, зрозуміють навіть ті, хто не цікавляться творчістю Віктора Пєлєвіна. Підбірка акторів вражає: тут і Сергій Шнуров, і Рената Литвинова і навіть Дмитро Парфьонов. Але найголовніше те, як показують сучасні бренди в фільмі: акцент, в першу чергу, робиться на те, що наше суспільство уже давно у полоні відомих марок та рекламних стратегій. Але подати все це настільки весело і яскраво – це насправді талант!
А тепер забудьте про світові бренди, про усі ці кока-коли і парламенти і сконцентруйте свій мозок на чомусь зовсім новому! Китайські бренди, хоч не можуть похвалитись революційними технологіями в маркетинговій політиці і рекламних кампаніях, але їх торгові марки – це щось з розряду фантастики. Підбірка найбільш актуальних китайських брендів, які представлені на російському (відповідно і на нашому) ринку.
Насправді бренди і рекламні кампанії – уже стали частиною нашого життя, а сучасне капіталістичне суспільство уже важко уявити без відомих логотипів. Письменниця Наомі Кляйн зі своєю книжкою "Без лого" – наробила багато шуму, а сама книга швидко стала бестселлером. Якщо вам цікаво так як і нам – дивіться короткий анонс книги у відео форматі!
Ну, а наостанок приклад, як тяга до грошей перемагає любий здоровий глузд і заставляє поєднуватись непоєднуване. Жорсткий гангстер, бандит від народження і просто американський репер Мемфіс Блік – пішов на запах грошових купюр і знявся в рекламі… шампуню для волосся (дуже круто вийшло, якщо зважати на те, що сам репер акуратно підстрижений під машинку). Правдиві куплети про нову хімічну формулу та чудодійні властивості – світ сходить з розуму на наших очах!