"Хітмен: Агент 47”: крутіший той, у кого червоне Audi

7 сентября 2015, 23:09

Ще одна спроба екранізувати популярну комп’ютерну гру закінчилася не дуже добре. Не дуже добре, але й не дуже погано. Цьогорічний “Агент 47” багато в чому кращий за версію 2007 року та майже не схожий на оригінальну комп’ютерну гру.

Актор Руперт Френд дуже непереконливо виглядає у трейлері, але під час перегляду фільму відчуття дисонансу актора і стрічки практично зникає. Думаю, він зробив все що міг, аби виглядати природно. Все ж не кожен поголений налисо актор із домальованим на шиї штрих-кодом здатен справити враження холоднокровного вбивці. Власне, дивлячись на Френда як Агента 47, інколи з’являється відчуття, що він опинився у фільмі випадково. Частково так і є, адже роль 47-го повинен був зіграти покійний Пол Уокер, відомий глядачам завдяки декільком “Форсажам”. Однак, помітно, як Френд старається зіграти добре і йому майже вдається, поки персонаж не починає розмовляти. Та у цьому не стільки провина актора, скільки сценаристів, які недопрацювали з діалогами і перетворили їх в одне із найбільш відчутних негативних вражень від стрічки.

Фільм "Хітмен: Агент 47" став першою режисерською роботою Александра Баха. Досі він знімав музичні кліпи, і дивно, що не рекламні ролики. Адже, продакт-плейсмент автомобіля Audi в стрічці — чи не найбільший шедевр. Справді, гонитва на агресивному червоному Audi виглядає ефектно, тоді як момент, коли це авто зупиняють гарпунами – дивний абсурд, який все ж дуже сподобався деяким глядачам. Сюжет, звісно, не з кращих – бо банальний і передбачуваний. Але деякі рішення творців фільму здивували навіть тих, хто був готовий до банальності. Згідно з грою Hitman, за мотивами якої знімали стрічку, кілер вбивав у режимі стелс. Він не пер напролом, як герой Руперта Френда, при цьому беручи участь у притягнутих за вуха беззмістовних діалогах із поганцями.

Із незвичного – головні герої поводяться швидше як брат із сестрою. Отже, любовна лінія у фільмі відсутня взагалі. Здається, це правильне рішення, бо повного набору банальностей глядач би не осилив.

Мабуть, стрічка вийшла би кращою, якби творці більше трималися сюжету з гри. Що цікаво, Агент 47 не став центральною особою в фільмі, бо автори приділили більше уваги дівчині Каті — доньці вченого, що створив всіх агентів та зник. Хоча Катя і потенційно цікавий персонаж, запрограмований майстерно переховуватися та рятуватися із будь-якої небезпечної ситуації, та фільм зовсім не показує згубного впливу самотності і суперсил на її поведінку. Персонаж Каті неглибокий, як і всі інші дійові особи у стрічці. Хоча, не глибини глядачі чекають від подібних стрічок. Та в плані типового екшену і видовищних бійок “Хітмен: Агент 47” також не дотягує до успіху. Він підійде, хіба що, як "фільм на один раз".

В мережі сперечаються щодо найбільших провалів останніх кінопрем’єр. Основні претенденти – свіжа “Фантастична четвірка” та, власне, “Хітмен”. Схиляюся до варіанту, що це таки “Четвірка”. Такої ж думки рейтинг imdb, що дає “Хітмену” рейтинг 5.9, тоді коли “Фантастична четвірка” отримала всього 4.0.

У висновку ми отримуємо непогану спробу екранізувати культового агента, яка знову не дотягнула до повноцінної і справді цікавої кінострічки. Якщо вам потрібне кіно, яке добре працює у команді із грою ­– подивіться “Шаленого Макса”. Щоправда, у цьому випадку фільм був перед грою, та приклад ілюструє, що можливо добре зробити і гру, і фільм. Тим же, хто все ж запланував на холодний осінній вечір перегляд “Хітмена” – сміливо йдіть в кіно. Це, звісно, не кіношедевр, але він і не особливо вас розчарує. Хороший варіант, аби подивитися і одразу ж забути.

Читайте також: Агенти А.Н.К.Л.: "ковбой" і "москалик" в стилі Гая Річі