Kia: еволюція шаленими темпами

6 мая 2010, 22:16

Kia продовжує вражати. Нещодавно натрапив на фото "Маджентіса" 2011-го року. Просто немає слів - дизайн авто випереджає свій час, та й з характеристиками, думаю, все у нього ок.

Найцікавіше те, що про цю марку ще десятиліття тому мало хто чув. На початку 2000-их про Kia у нас знали головно завдяки квадратному позашляховику Sportage. Непогана була машинка, але вигляд у неї був якийсь… корейський. Справедливості ради варто відзначити, що то був хороший надійний рамний позашляховик.

І ось, за кілька років компанія впевнено набирає обертів. Spectra, Optima, Sorento … практично кожен рік-два на нашому ринку з'являється нова модель, і загалом автомобілі Kia стають дедалі кращими.

Справжнім хітом став Cee'd – 5-дверний хетч, який повністю відповідав вимогам європейців.

Серед недоліків був хіба що не надто якісний салон. Потім з'явились оновлені Rio і Sorento, які лише зміцнили позиції Kia.

У 2006 році головним дизайнером компанії стає Пітер Шреєр - справжній талант, який досить довго очолював дизайнерські відділення Audi та VW. З-під його пера вийшли такі шедеври, як Audi TT, New Beetle і навіть спорткари Lamborghini Murcielago та Gallardo.

Перебігши до корейської марки Шреєр одразу починає працювати над новим обличчям Kia. Через два роки на світ з'являється черговий хіт – Soul. Це було щось… Супермолодіжний дизайн, передок у вигляді "тигрячого носа", квадратна корма, непоганий салон та багаті комплектації - як результат, авто отримало чимало нагород і здобуло популярність у Європі.

Згодом ці ж зализані фари і вузька радіаторна решітка перемандрували на нові Cerato і Magentis, а потім і на весь модельний ряд. Особисто мені дуже подобається новий Sportage. Нарешті автомобілі Kia можна впізнати здалеку. Чудовий дизайн, здавалось би куди краще, але погляньте на новий Magentis…

Ну, і обов'язково варто згадати про такі заслуги Kia, як адекватна ціни на авто, величезний гарантійний термін, постійне покращення якості матеріалів салону і, головне, потужні двигуни. Новий дволітровий турбодизель сімейства R видає 184 конячки! Хто більше?