Розробили її представники фонду "Повернись живим". Ідея реклами належить креативному директору Фонду Олексію Новікову. Ілюстрації виконав художник-ілюстратор Олександр Ком'яхов.
Проект має на меті нагадати, що в Україні досі триває війна. Через творчі образи продемонструвати, що вона накладає відбиток навіть на слова. Наприклад, звичайні "покемон", "таблетка" та "карандаш", які ми використовуємо у буденному житті, для військових, волонтерів та людей, які наближені до війни, назавжди будуть мати інше значення.
Так, "покемон" використовується українськими військовими у значенні "ПКМ – кулемет Калашникова модернізований". Слово "таблетка" мовою військових означає автомобіль для перевезення хворих та евакуації поранених, а "карандаш" – 122-міліметровий реактивний снаряд РСЗВ "Град".
Зображення можете побачити на вулицях Києва до кінця грудня. Вони розміщені безкоштовно, як соціальна реклама.
Зазначимо, що сітілайти – це частина проекту фонду "Повернись живим", який буде презентовано в грудні.
Читайте також: Підняв гармату і вогонь! Ветеран війни розробив новий пристрій для ЗСУ