Огляд ЖЖ-спільнот #2. Реклама, гламур
Все здесь покупается, // Все здесь продается, // Все здесь выставляется, // Здесь все берется. © Многоточие
Мур-мур-мур! // Ми любим гламур! // Напшикаєм духами // І зробим педікюр. © Скрябін
LiveJournal (Живий журнал, ЖЖ) — один із найпопулярніших блоґ-сервісів у світі.
Свої аккаунти тут мають близько 10 мільйонів користувачів інтернету.
Набув великої популярності завдяки відсутності реклами в безкоштовних рахунках.
Втім, перш за все, через потужний наплив користувачів з пострадянських країн.
У цій спільноті збираються люди, яким цікава реклама. Як стверджують автори ком’юніті, такі є. У цій спільноті збираються люди, яким цікавий креатив. Як стверджують автори спільноти, це — взагалі окрема хвороба. У цій спільноті збираються люди, яких цікавить маркетинг. Як стверджують автори спільноти, маркетинг зараз довго і марно вивчають за шалені гроші.
На сторінках Адвертки можна знайти рекламні відеоролики, друковані плакати (іншу друковану продукцію), інформацію з маркетингу і реклами. А також купу-купезну креативу (починаючи з авторської версії логотипу Nike, з
акінчуючи анекдотами про рекламістів).
Мені особисто спільнота цікава різними варіантами соціальної реклами від відомих західних студій.
Спільнота popsop — це спільнота-супутник світового ресурсу про бренди і сучасні бренд-комунікації. Власне упаковка і є останнім кроком у бренд-стратегіях, рекламних кампаніях і креативних концепціях.
На сторінках popsop можна знайти дуже цікаві упаковки звичайного мила, нестандартні рішення в оформленні банок Coca-Cola, нестандартні пляшки для вин, бренді, горілки і тощо-тощо-тощо.
Popsop — джерело натхнення для винахідників обгорток для шоколадок:)
Теги у спільноті — імена фотографів і моделей. Це значно полегшує пошук потрібної вам інформації. Наприклад, вам потрібно переглянути фотосесії з моделлю Анею Рубік. Єдине, що потрібно зробити, це натиснути тег Anja Rubik і ви отримаєте список постів з цією моделлю.
На сторінках цієї спільноти можна пропадати годинами. А молоді фотографи, які хочуть працювати у фешн-фотографії, просто змушені занести адресу спільноти у закладки і регулярно переглядати пости у ній.
__________________________
Цей огляд — перша частина оглядів, присвячених модній фотографії і рекламі. Дуже скоро з’явиться значно більший, грунтовніший і всебічно ширший огляд спільнот з рекламою, креативом і професійними фотосесіями для світових видань. Не перемикайте канал!:)