Абоненти Київстару отримають компенсацію: що з їхніми персональними даними

12 грудня 2023, 13:05
Читать новость на русском

Джерело:

Kyivstar

У Київстар підтвердили, що причиною масштабного збою в роботі зранку 12 грудня стала потужна хакерська атака. В компанії запевнили, що персональні дані клієнтів у безпеці.

Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі компанія залучила представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі Київстару.

Дивіться також Коли абоненти Kyivstar знову вийдуть на зв'язок: проблему вирішує ще одне міністерство

Станом на зараз у компанії повідомили, що персональні дані абонентів не скомпрометовані.

Повідомляють, що фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв'язку та надання сервісів.

Також у Київстар зобов'язалися надати компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора.

Головне про збій у Kyivstar

  • Зранку 12 грудня у Kyivstar стався технічний збій. Багато абонентів залишились без можливості зв'язку та доступу до інтернету.
  • Ба більше, абоненти Київстар не можуть перейти на інших операторів використовуючи внутрішній роумінг. Оскільки проблема зі зв'язком вплинула на інші сервіси, такі як нацроумінг.

Дивіться також Що робити користувачам Kyivstar, у яких зник зв'язок

  • Масштабний збій у роботі Kyivstar спричинив проблеми, які не пов'язані безпосередньо з мобільним зв'язком. Зокрема, у Львові, Сумах, Запоріжжі повідомили про проблеми з вуличним освітленням.
  • Також у містах виникли проблеми з оплатою проїзду та роботою "гарячих ліній".