Іграшки Labubu увійшли до ТОП-5 запитів Google: у чому секрет популярності
- Іграшки Labubu посіли 4 місце в загальному рейтингу запитів Google в Україні у 2025 році та 1 місце у категорії "Покупки".
- Labubu став популярним через свою унікальність та підтримку відомих зірок, що привернуло міжнародну увагу.
Google опублікував рейтинг найпопулярніших пошукових запитів українців у 2025 році. Запит "Лабубу" посів 4 місце в загальному рейтингу, а у категорії "Покупки" – 1 місце.
Яке місце Labubu в рейтингу і хто ще потрапив до списку?
Google традиційно підводить річні підсумки та оприлюднює підсумковий рейтинг запитів, які продемонстрували найбільше зростання інтересу серед українських користувачів у 2025 році, пише 24 Канал з посиланням на блог Google.
Дивіться також У популярній мережі магазинів іграшок викрили ухилення від податків: який буде штраф
Аналіз пошукової активності дозволив визначити ключові теми, персоналії та події, що найбільше цікавили українців протягом року.
Запит "Лабубу" увійшов до першої п’ятірки найпопулярніших запитів року. Перед ним у рейтингу знаходяться такі запити:
- "Графік відключення світла";
- "Холостяк 2025";
- "Гра в кальмара 2".
До першої десятки також увійшли запити: "Лабубу", "Усик Дюбуа", "Євробачення 2025" та "НАБУ".
Окрім цього, запит щодо іграшок Labubu став лідером року у категорії "Покупки".
Чому Labubu стали популярними?
У 2023 – 2024 роках Labubu став справжньою міжнародною сенсацією, пише 24 Канал з посиланням на Aol.
Labubu вперше з'явився у 2015 році як герой книжки гонконзького ілюстратора Касінга Лунга. Його образ – це суміш ельфа, тваринки та трішки чогось темного. Він схожий водночас і на щось миле, і на щось дивне. Це поєднання підсвідомо чіпляє, викликаючи симпатію, цікавість або навіть легкий дискомфорт. І саме в цьому – частина секрету.
Касінг Лунг створив персонажа Labubu / фото Google
У 2019 році Касінг Лунг уклав угоду з китайським гігантом колекційних іграшок Pop Mart, що дало персонажу нове життя. Компанія адаптувала його під формат blind-box, надала фігуркам фізичну форму, серії, сезонність і почала масштабне виробництво.
Аналітики вважають, що феномен Лабубу – це частина ширшого явища, ідеться про емоційне споживання. У часи невизначеності, люди шукають способи зберегти психологічну стабільність. І ось, неочікувано цим способом стає іграшка з мультяшним поглядом.
Популярність Лабубу не обмежується тільки внутрішнім ринком Азії. Їх активно популяризують і західні зірки. Ляльки з'являлися в руках Ріанни, Кім Кардаш'ян і Девіда Бекхема. Після кожного згадування у ЗМІ чи соцмережах ціна рідкісних Лабубу зростає на десятки чи навіть сотні доларів.
Що ще відомо про Labubu?
У листопаді 2025 року шведське агентство з хімічних речовин виявило високий рівень забороненої речовини DEHP у іграшках Labubu. Митниця вилучила понад 5 300 піратських Labubu, популярних через високий попит, які містять токсичні речовини, заборонені в ЄС.
Pop Mart International Group Ltd. повідомив про зростання доходів на 250% у третьому кварталі 2025 року завдяки популярності іграшок Labubu. Попри рекордні показники продажів, експерти попередили про спад попиту на Labubu, що призвело до втрати близько 13 мільярдів доларів капіталізації у вересні.
Люксові бренди, такі як Louis Vuitton, Tiffany, і Loewe, почали використовувати персонажів іграшок для залучення молодої аудиторії та освіження іміджу. Такі співпраці, зокрема із популярним на сьогодні брендом Labubu, покликані освіжити імідж та залучити молоду аудиторію.