Лідер серед мобільних операторів: куди українці віддали найбільше коштів
- Українці витратили найбільше на поповнення мобільного у листопаді на "Київстар".
- Vodafon отримав друге місце, а lifecell – третє місце у списку від Monobank.
Українці продовжують активно витрачати на послуги мобільного зв’язку: лідером за витратами у листопаді став "Київстар", а інші оператори отримали значно менші суми.
Хто очолив витрати українців на мобільний зв'язок?
Статистика показує, що українці найбільше витратили на поповнення мобільного у листопаді на "Київстар", передає 24 Канал з посиланням на дані Monobank.
Читайте також Лише 6% компаній в Україні працюють на повну потужність: експорт також погіршився
Наприклад, на послуги мобільного зв'язку від "Київстар" – понад 331 мільйон гривень, на Vodafon – 198,5 мільйона гривень, а трійку замикає lifecell – 187,85 мільйона гривень.
До списку 10 інших операторів входять:
- AIRALO – у листопаді було витрачено 580 тисяч гривень;
- Інтертелеком – менше отримав телекомунікаційний оператор 574 тисячі гривень;
- Тримоб – тут сума складає 104,89 тисячі гривень;
- Телесистеми України – 92,37 тисячі гривень;
- LycaMobile – 69,30 тисячі гривень;
- monobeatles – 13 тисячі гривень.
Нагадуємо! За оцінками НБУ, у жовтні витрати домогосподарств зросли на 9% рік до року. Того місяця інфляція залишається високою, що тисне на споживчі витрати.
Які витрати на заправках України?
Витрати українців на заправках українців сягають мільярдів гривень. Наприклад, найбільші витрати цьогоріч були на OKKO – майже 5,5 мільярдів гривень.
А друге та третє місця займають витрати на заправки WOG та UPG – це 4,2 мільярда та 1,2 мільярда гривень відповідно.