Укр Рус
22 квітня, 12:18
1

У Франції великоднє перемир’я Путіна назвали "маркетинговою операцією", спрямованою на Трампа

Основні тези
  • Французький міністр закордонних справ Жан-Ноель Барро назвав "великоднє перемир'я" Путіна маркетинговою операцією, спрямованою на заспокоєння Трампа.
  • ISW пояснило, що відмова Путіна від мирних пропозицій свідчить про його небажання завершити війну шляхом переговорів найближчим часом.

Міністр закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро висловився щодо "великоднього перемир'я", яке оголошував Путін. Він описав це як маркетинговий хід, спрямований на Трампа.

"Великоднє перемир'я" Росії мало заспокоїти Трампа. Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на "Радіо Свобода".

Дивіться також Україна готова "розпрощатися" з 20% своєї території, але за однієї умови, – NYT

У Франції відреагули на "великоднє перемир'я"

Великоднє перемир’я, про яке він дещо несподівано оголосив, було маркетинговою операцією, операцією чарівності, спрямованою на те, щоб запобігти нетерплячості та злості президента Трампа,
– сказав Барро, якого цитує АFP, в ефірі телекомпанії FranceInfo.

Нагадаємо, у ISW пояснили, чому Путін відхилив пропозицію Зеленського про мораторій на удари по цивільній інфраструктурі, заявивши, що Росії потрібно "розібратися" з цією ініціативою.

"Продовження відмови Путіна від спільної пропозиції США й України щодо загального перемир'я та небажання Кремля визначити будь-які строки завершення війни свідчать про брак інтересу Путіна до припинення війни шляхом мирних переговорів у найближчій перспективі", – підсумували в ISW.