В Україні спростили реєстрацію безробітних: деталі

13 квітня 2020, 18:45
Читать новость на русском

Державна служба зайнятості України спростила процедуру подання документів до центрів зайнятості для реєстрації безробітних. Відтепер заяву до центру зайнятості можна надіслати електронною поштою.

Аби зареєструватися у центрі слід заповнити дві заяви: про надання статусу безробітного та про призначення допомоги по безробіттю. Про це повідомляє пресслужба відомства.

Раніше Що буде з виплатами по безробіттю у період карантину

Ми полегшили процедуру подання документів до центрів зайнятості. Відтепер це дуже просто,
– зауважують у центрі зайнятості.

Для того, щоб відправити заявку електронною поштою, треба:

  • Заповнити заяви власноруч за зразком і сфотографувати або відсканувати їх. Далі – надіслати на email центру зайнятості, де Ви плануєте перебувати на обліку.
  • У темі листа слід зазначити ваше прізвище, ім’я, по батькові. Електронні скриньки центрів зайнятості є за посиланням.
  • Якщо ж у вас є технічна можливість, завантажте заяви, видрукуйте та заповніть їх. Підпишіть власноруч, відскануйте (чи сфотографуйте) і надішліть на email центру зайнятості. Так само вкажіть у темі листа ваше прізвище, ім’я, по батькові.
  • Чекайте повідомлення від центру зайнятості щодо ухваленого рішення.


Як подати документи у центр зайнятості за спрощеною процедурою: інструкція

Зверніть увагу! Ви можете також подати ваші заяви через скриньку для кореспонденції у центрі зайнятості. Упродовж 10 днів після завершення карантину до центру зайнятості необхідно буде подати оригінали ваших документів.