Нагадаємо, нині проїхатися у маршрутці всередньому коштує 2 гривні 50 копійок.
“Вона може коливатися на окремих маршрутах, які до сьогоднішнього дня не подали, тобто не довели, і можливо, якщо будуть ще якісь економічні складові, не більше 50 копійок. Так я це бачу. Але ще раз підкреслюю, це має бути економічно обґрунтовано”, - сказавначальник Головного управління транспорту Євген Водовозов.
Тим часом, приватні перевізники переконані - ціна на проїзд у громадському маршрутному транспорті має бути 4 гривні 50 копійок. Обґрунтовують вони свою думку не здорожчанням пального, а неконкурентними умовами на ринку автоперевезень та податковим тягарем.
“Основною проблемою на сьогодні є невпорядкованість ринку маршрутних перевезень в місті Києві, незрозуміла ситуація, незрозуміла кількість учасників, незрозумілий порядок розподілу тендерів і розподілу самих маршрутів”, - каже голова громадської організації Андрій Антонюк.
Нагадаємо, київські приватні перевізники раніше звернулися до Прем’єр-міністра з проханням надати їм пільги, або ж дозволити підняти вартість проїзду до 10 гривень. Адже, за словами представників Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників, у великих містах Європи вартість проїзду дорівнює вартості літра пального. Відтак, у столиці проїзд має коштувати близько 10 гривень. Втім, через абсурдність такої суми для українських реалій, зупинилися на 4,5. Кажуть, якщо їхні прохання не врахують - самостійно піднімуть ціни.