Новий алгоритм Facebook — ніж у спину ЗМІ та бізнесу
Нещодавно засновник соцмережі Facebook Марк Цукерберг заявив, що має на меті змінити алгоритм стрічки новин.
Взагалі Цукерберг постійно щось змінює, і зазвичай рядовим користувачам це абсолютно фіолетово, але цього разу нововведення стосується всіх, хто час від часу "залипає" у новиннєві стрічки.
Читайте також: Статки Марка Цукерберга за кілька днів знизились до 74 мільярдів доларів через зміни у Facebook
Члени правління компанії його не підтримали, проте контрольний пакет акцій залишив останнє слово за Марком. Змінам бути. І, незважаючи на падіння у рейтингу Forbes, втрату 4 мільярдів доларів і хвилю негативу, стрічка новин усіх користувачів цієї соціальної мережі буде іншою.
Що зміниться? Якщо грубо, це початок кінця офіційних сторінок і спільнот компаній та ЗМІ, бо відтепер автоматичний пріоритет буде надаватися новинам від друзів. Чим керувався Цукерберг? За його словами, соцмережа замість того, щоб сприяти взаємодії між людьми, стала схожою на таблоїд. Та й взагалі, на його думку, новини від родичів і близьких покращують самопочуття.
Поки новий алгоритм не запрацював на повну силу, SMM-ники та інші лицарі розкрутки і тегання схопились за голови і в паніці шукають нові методи. Бо просто робити свою роботу вони навряд чи зможуть: праця не буде оцінена тими, у кого багато френдів і хто не 24 години на добу ту стрічку новинну гортає.
Ми з вами будемо спостерігати, як фірми, бренди, організації, засоби масової інформації стануть "ближче до народу". Чому? Бо єдиний логічний вихід з ситуації – надати їм людські обличчя. І директори почнуть писати, і прості менеджери – кожен зі своєї сторінки буде працювати на розкрутку спільної справи. При чому робити це так, щоб користувачі не гортали стрічку далі, а зупинялися прочитати. Настав час для креативної командної роботи. Можливо, вже зовсім скоро і прибиральниці, і охоронники, а може навіть і касові апарати великих компаній відкриють у собі талант у написанні крутих "текстів, що продають".
А ті користувачі, які не мають стосунку до розкрутки, будуть насолоджуватися постами від френдів. І стане ясно, кого ви надодавали в друзі і чим живе та тисяча людей, що тихо висіла для кількості. Фотографії їжі, нескінченна низка селфі з туалетів, чекіни — все це повернеться до тих, хто переформатував стрічку для отримання корисної інформації від першоджерел. Але і пости з проханням допомогти, чи з запрошеннями зустрітися тепер не залишаться без уваги. Може, час стати ближчими одне до одного?
Або йти в журналісти. Бо у мене проблем зі стрічкою не виникне — велика кількість моїх френдів журналісти або інші працівники ЗМІ, а тому діляться на своїх сторінках своїми ж матеріалами.
Читайте також: Вплив Росії на Brexit: Facebook розпочне своє розслідування