Зараз їхнє ательє на Подолі знають не тільки українські модниці. А нещодавно журнал Vogue включив їхній бренд до списку речей, які творять модну революцію.

За їхніми плечима величезний досвід, який накопичувався протягом півстоліття. Першою в династії чоботарів була бабуся – зайнялась цим ремеслом випадково, але перетворила його на справу життя. Згодом до неї приєднався й чоловік, а коли підросли діти, то й вони не сумнівались у виборі професій.

На початку 90-х, коли обсяги виробництва на Житомирській взуттєвій фабриці стрімко впали, сім'я почала виконувати індивідуальні замовлення. З роками їх ставало все більше. Виробництво взуття – справа непроста, тож коли підросла Аліна, тобто вже третє покоління в родині, всіляко намагалися відмовити дівчину від цього ремесла.

Спочатку та послухалась, вступила на юридичний факультет Києво-Могилянської академії, але любов до взуття вже була в крові. Аліна знімає мірки зі своїх одногрупниць і пересилає замовлення батькам у Житомир. І саме Аліна, яку так не хотіли підпускати до взуттєвої справи – вивела сімейний бізнес на новий рівень.

Читайте також: Історія найкращої моделі США, яка має українське коріння

Спочатку з'явилось маленьке ательє в Києві, згодом довелося шукати більше приміщення. За шкірою, колодками та каблуками команда тричі їздила в Італію. Кожну пару роблять вручну. Лише так можна вкласти в неї частинку душі. І байдуже, що на це піде більше 40 годин кропіткої праці. Результат і щасливі погляди клієнтів того варті.

Саме тому й не довелося витрачати кошти на рекламу. Вистачило лише сторінки у Facecook і сарафанного радіо.

Сім'я й далі разом: дядько Аліни – чоботар, мама – головний технолог, двоюрідна сестра – модельєр, чоловік Руслан відповідає за візуальну частину, Аліна – за організаційні моменти. І для кожного це не просто справа, а покликання.