Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      DIM group оновлює власний бренд

      145 Читать новость на русском
      DIM GROUP
      DIM GROUP

      Девелоперський холдинг повного циклу DIM group представляє нове позиціонування, а також оновлений корпоративний логотип та стиль.

      Креативну платформу для бренду DIM розробило брендингове агентство FEDORIV, логотип і корпоративний стиль – незалежне українське агентство Tough Slate Design.

      Нове позиціонування DIM group ґрунтується на нашому прагненні створювати простори, в яких люди хотіли б жити. В цьому ми, як девелопер повного циклу, бачимо нашу місію. В основі наших проектів завжди будуть лежати потреби людини – в зручності, естетиці, безпеці та простоті. Створення кожного нового житлового комплексу ми починаємо з вивчення потреб людей, а потім ретельно вибираємо технології та матеріали, за допомогою яких ми втілюємо проекти в життя. Саме в цьому і є наш підхід до розвитку – в поєднанні потреб людини і технологій. Команда FEDORIV дала цьому точне та об’ємне визначення – TECHUMANITY,
      – прокоментував Олександр Насіковський, Керуючий партнер DIM group.

      "Попередній логотип DIM group, незважаючи на його велику впізнаваність, не відображав суть бренду у тій мірі, як нам хотілося б. Тому для розробки корпоративного стилю ми залучили одне з найкращих брендингових агентств – Tough Slate Design. Нам потрібен був не просто новий логотип з набором елементів, а продумана і масштабована бренд-система, і ми дуже задоволені результатом", – розповіла Ольга Батова, комерційний директор DIM group.

      В основі логотипу групи компаній DIM лежить квадратний метр, який трансформується в будинок і в силуети міста. При розробці логотипу та корпоративного стилю команда Tough Slate Design відійшла від одноасоціативних образів, і таким чином, створила свободу асоціацій. Новий логотип відображає не тільки місію DIM group, але і здатність девелоперського холдингу бути сучасним та інноваційним. Логотип отримав міцні трендові форми, що відповідає останнім тенденціям у сфері візуальних комунікацій.

      Про те, як відбувалася трансформація логотипу DIM group, в короткому відео.

      ПРО DIM GROUP

      Група компаній DIM – девелоперський холдинг повного циклу, що надає послуги з проектування і зведення, продажу та обслуговування нерухомості. До складу DIM group входять будівельні та інженерно-будівельні компанії, архітектурне бюро, виробник віконних і дверних конструкцій, агентство нерухомості та керуюча компанія. У цьому складі холдинг був сформований у 2014 році. У проектному портфелі девелопера понад 1 000 000 м2 нерухомості у Києві та Київській області на різних стадіях реалізації (в тому числі громадські простори, ТРЦ, логістичні центри та інші об'єкти, спроектовані компаніями холдингу).

      У портфелі DIM group три завершених та успішно введених в експлуатацію житлових комплекси – ЖК "Соборний" (м. Бровари, Київська область), ЖК "Фамільний" (м. Бровари, Київська область) та ЖК "Автограф" (м. Київ, I черга); на етапі завершення будівництва і введення в експлуатацію до кінця 2018 р. – ЖК "Автограф" (м. Київ) та ЖК "А52" (Київ р.); триває будівництво ЖК "Метрополіс" (введення в експлуатацію I черги – II квартал 2020 р., II черги – III квартал 2021 р.) і розпочалося будівництво ЖК "Новий Автограф" (введення в експлуатацію у IV кварталі 2021 р.).

      Більш детальна інформація про групу компаній DIM – на сайті.

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      Залиште відгук