Автомобіль оформили у сучасній фірмовій стилістиці бренду. Основний акцент на гексагональній радіаторній решітці, яка плавно перетікає у світлодіодні фари.
Порівняно з Hyundai ix35 новий "Тусон" більший (4475x1850x2670 мм), а об'єм багажника зріс до 513 літрів у "похідному" стані. У салоні теж серйозні зміни. І на вигляд, і на дотик інтер'єр став дорожчим завдяки якісним матеріалам.
Також кросовер отримав багато нових опцій: вентиляцію передніх сидінь, автоматичний паркувальник і електропривід дверцят багажника, який самостійно спрацьовує при наближенні власника.
Крім того, корейці акцентують на передових системах безпеки: тут і моніторинг сліпих зон та розмітки, і контроль поперечного трафіку, є система автоматичного гальмування, яка розпізнає і транспорт, і людей. "Паркетник" має навіть активний капот, який припіднімається при зіткненні з пішоходом.
У Європі Hyundai Tucson буде доступний з п'ятьма двигунами. Три з них — дизельні: 1.7 CRDi на 115 конячок та 2.0 CRDi потужністю 136 і 184 сили. Слабший мотор агрегатують лише "механікою", а дволітрові — 6-ступінчатим "автоматом".
Бензинову гвардію захищає 135-сильний "атмосферник" 1.6 GDI і турбодвигун 1.6 T-GDI з віддачею 176 "конячок". Для слабшого також підготували "механіку", а потужнішому відрядили новий "робот" 7DCT. Привід — передній або повний. Випуск європейських "Тусонів" налагодять у Чехії. Продажі стартують у другій половині 2015 року.