Мета кампанії – познайомити українців з художниками, які не мають спеціальної освіти та заохотити нових митців. Дізнатися про нову сторінку українського мистецтва можна просто під час поїздки в артпоїзді на синій лінії столичного метро. Про це повідомили на сайті Київського метрополітену.
Читайте також Поради дизайнера для осіннього декору дому: прості ідеї
На плакатах розповідається про те, що найчастіше малюють в Україні художники-самоуки, що здобули визнання як в нашій державі, так і за її межами.
Кампанія називається "Абетка українського наїву" й проходить у рамках фестивалю, який відбувається на онлайн-платформі naive.in.ua.
Плакат Фестивалю наївного мистецтва
Цей проєкт є однією зі складових фестивалю. Організатори зібрали роботи понад 100 митців.
Також до участі у проекті запрошуються нові митці без художньої освіти. Можна надіслати свої роботи й найкращі з них обіцяють опублікувати на сайті фестивалю.
Плакат Фестивалю наївного мистецтва