«Під час цьогорічного Каннського кінофестивалю "Рено" надає понад 200 машин. Це автомобілі для кіноакторів, режисерів, членів журі та чисельних зірок. Також, ми забезпечуємо транспортними засобами усіх інших партнерів фестивалю. Через велику кількість гостей - рух містом під час Каннського фестивалю досить напружений, саме тому цього разу ми вирішили ввести в обіг наші невеликі електрокари компактні «Zoe», - розповів Клод Хьюго, директор зі зв'язків з громадськістю "RENAULT".
Оргкомітет Каннського кінофестивалю в першу чергу висуває високі вимоги до офіційного автопарку. Цього разу, окрім електрокарів Zoe та Twizy, "Renault" презентував свій новий кросовер Captur, і також надав для фестивалю автомобілі Espace та Latitude. Зіркових гостей такий великий вибір приголомшує.
«Для компанії Рено - кіно є дуже важливим. Тому що це події глобального масштабу. Ми підтримуємо кінофестивалі у Шанхаї, Нью-Делі, у Франції, Торонто, навіть на кінофестивалі в Одесі - Рено є партнером. Ми хочемо укріпити нашу співпрацю з фестивалями по всьому світу», - пояснив Клод Хьюго, директор зі зв'язків з громадськістю "RENAULT".
Щороку після оголошення переможців Каннського фестивалю автомобілі Renauit, якими їздили найвідоміші кінозірки, можуть придбати їхні прихильники та кіномани.