Втім, з кожним роком, зазначають в компанії, ситуація на ринку покращується. Так, 2008-го кількість користувачів карток серед фізосіб дорівнювала 43,5%. Втім, однією з особливостей ринку залишається те, що більше половини карток відкривається з ініціативи роботодавця, тоді як з власної ініціативи банківські картки 2010-го відкрила лише третина користувачів.

Тож фактично найчастіше рішення ухвалює не кінцевий користувач, а треті особи, чия мотивація скоріше залежить не від якості наданих послуг, а від фінансової вигоди підприємства та зручності для бухгалтерії, зазначають аналітики.

Крім того вони зауважують, середньостатистичний користувач пластикової картки - людина віком 20-49 років, що проживає на сході й рідше на заході, здебільшого у містах, має вищу освіту, працює за наймом із відносно високим рівнем добробуту.