1. E-MAIL-МАРКЕТИНГ допоможе нагадати про себе постійним клієнтам. В e-mail-повідомленні варто розповісти про акції та новинки компанії.

2.ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ ПРО КОМПАНІЮ, ЇЇ ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ. Понад 70% українських інтернет-покупців обирають товари і компанію-продавця за відгуками. Щоб отримати більше позитивних оцінок від клієнтів, їх можна додатково заохотити.

3. КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА. Стислі текстові оголошення привернуть увагу цільової аудиторії.

4. КОНТЕНТ (ВІДЕО, ТЕКСТ, ОПИС ТОВАРУ ЧИ ПОСЛУГИ). Просувати інтернет-магазин можна і за допомогою його контенту. Для цього детально опишіть товари, додайте фотографії у різних ракурсах чи зніміть відео про особливості конкретної моделі.

5. РОЗМІЩЕННЯ ТОВАРІВ НА ТОРГОВИХ МАЙДАНЧИКАХ. І останній, 5-ий інструмент - це розміщення товарів на торгових майданчиках, наприклад таких, як Prom.ua.