Міжнародне дослідження, проведене серед споживачів США, Канади і Великобританії встановило, що переважна більшість споживачів перед придбанням товару або послуги звертаються за відгуками в інтернет, незавжаючи не те, що приблизно 30% відгуків на той чи інший товар в мережі є вивертами маркетологів - добре замаскованими коментарями співробітників маркетингових відділів, або відгуками, проплаченими постачальником товарів або послуг.
Згідно з інформацією британських соціологів, 72% опитаних визнали, що довіряють відгуками і рецензіям, розміщеним в мережі. 52% споживачів відзначили, що, зібравши певну кількість позитивних відгуків, вони з великою ймовірністю скористаються описаними товарами або послугами. 28% користувачів сказали, що головним пріоритетом при виборі товару або послуги для них все одно залишаться ціна і зручність розташування.
До слова, за прогнозами, понад 90% паролів, створених інтернет-користувачами для захисту інформації, поточного року можуть стати доступними для хакерів.