У квітні користувачі проводили на подібних сайтах в середньому близько 6 годин на місяць. Усього інтернетчики провели на соціальних ресурсах більше 110 мільярдів хвилин, що склало 22% від загального часу роботи в інтернеті. Таким чином, дві з кожних дев’яти хвилин в Мережі люди читають або пишуть коментарі в блогах або переглядають сторінки соцмереж.

Аудиторія подібних ресурсів за рік зросла на 24%. На 66% зросла кількість часу, який користувачі проводять на цих сайтах. А найбільша у світі соцмережа Facebook стала третім за популярністю сайтом в інтернеті. Аудиторія Facebook.com склала 54 % від усіх користувачів Всесвітньої павутини.

Рейтинг країн за часткою відвідувачів блогів і соцмереж від загальної інтернет-аудиторії очолила Бразилія з показником 86%. Настільки високе співвідношення було досягнуто завдяки ресурсу Google Orkut, який користується в Бразилії великою популярністю. На другому і третьому місцях у списку розташовуються Італія і Іспанія з показниками 78 і 77%.

Найбільша кількість часу в блогах і соцмережах, однак, проводять користувачі з Австралії. У середньому австралійці проводять за цим заняттям майже 7 годин 20 хвилин на місяць, випереджаючи жителів США та Італії, які витрачають на це близько шести з половиною годин. Росіяни не увійшли до десятки ні в одній з двох категорій.