Одним зі зручних способів українці вважають сервіс TransferGo, розповідає 24 Канал. За його допомогою можна швидко і без зусиль переказати кошти членам своєї сім'ї, які живуть зокрема і в Україні.

Дивіться також Не лише про кошти: чим особливий сервіс TransferGo

Про історію створення та розвиток компанії, послуги якої оцінили мільйони людей у багатьох країнах світу, а також про те, чому українці обирають цей міжнародний сервіс з переказу коштів, в інтерв'ю розповів СЕО TransferGo Даумантас Двілінскас.

"Ми стали свідками трансформації країни"

TransferGo надає послуги грошових переказів понад 12 років та обслуговує понад 8 мільйонів клієнтів у 160 країнах. Як можна описати шлях компанії на ринку грошових переказів і як вона розвивалася з часом?

Ми дуже пишаємося тим, що працюємо на українському ринку вже майже 10 років. Ми розпочали у 2016 році та стали свідками трансформації країни. Наша місія – забезпечити українцям доступ до фінансових послуг у Європі та Україні, а також допомогти їм виходити за їхні межі. Сьогодні понад 3 мільйони українських клієнтів довіряють нашому сервісу, зокрема ті, хто надсилає гроші своїм рідним в Україну.

Ми завжди ставимо потреби клієнтів на перше місце й прагнемо впроваджувати інноваційні рішення. Наприклад, ми були першою компанією, яка запровадила миттєві перекази, а також однією з перших, хто почав пропонувати виплати на картки, що стало надзвичайно популярним серед українців. Зараз ми розширюємо наші послуги, надаючи не тільки транскордонні платежі, а й ширші фінансові сервіси в Європі та Великій Британії, де ми повністю ліцензовані. Це був шлях інновацій, зростання разом з Україною та подолання викликів разом із нашими клієнтами.

Інтерв'ю з СЕО TransferGo Даумантасом Двілінскасом: дивіться відео

Які країни є основними джерелами грошових переказів в Україну? Чи спостерігаються якісь поведінкові тенденції серед українських клієнтів? Які характеристики визначають цю групу користувачів?

Останнім часом ми бачимо стабільне зростання переказів з Європи в Україну, хоча водночас відзначаємо й фінансові труднощі, з якими стикаються люди. Спостерігаємо, що суми переказів зменшуються, але частота їх здійснення зростає. Це свідчить про те, що українці продовжують підтримувати свої родини вдома, навіть якщо їхні власні доходи можуть бути нестабільними.

Ми сподіваємося, що ця тенденція незабаром зміниться й українці зможуть зміцнити своє фінансове становище як у Європі, так і за її межами. Загалом ми бачимо збільшення частки онлайн-переказів, але водночас розуміємо, що економічні виклики впливають на можливості наших клієнтів.

Інноваційні рішення та безпека

TransferGo здобула світове визнання завдяки завоюванню довіри клієнтів і нещодавно була відзначена як один із найкращих постачальників фінансових послуг в Україні. Лише кілька днів тому компанія стала номінантом UK Fintech Awards. Які основні чинники сприяли зміцненню довіри спільноти?

Довіра – це коли ви послідовно виконуєте свої обіцянки. І це потребує часу. Протягом 12 років на ринку ми щодня докладаємо максимум зусиль, щоб пропонувати нашим клієнтам інноваційні рішення. Деякі ідеї та плани, про які ми говорили 6 – 7 років тому, нам вдалося реалізувати, і сьогодні вони вже стали частиною сервісу. Це дозволило нам вибудувати високий рівень довіри серед українців та клієнтів по всьому світу.

TransferGo велику увагу приділяє безпеці переказів / Фото Shutterstock

Ми дуже пишаємося тим, що 12 років тому створили цю компанію, щоб змінити підхід до фінансових послуг – зробити їх інакшими, ніж у традиційних банках. Довіра формується поступово, через стабільність та постійну якість сервісу. Наприклад, сьогодні близько 86% усіх наших транзакцій по всьому світу відбуваються миттєво, незалежно від місця призначення. Це стало можливим завдяки наполегливій роботі нашої команди та інвестиціям у технології. Ми пишаємося цим і бачимо, що клієнти цінують нашу роботу, виявляючи свою лояльність протягом багатьох років.

Які заходи використовує TransferGo для запобігання шахрайству та гарантій безпеки транзакцій? Будь ласка, поділіться кількома прикладами з досвіду клієнтів, як обрати найкращий спосіб для здійснення безпечних грошових переказів?

Люди довіряють нам свої зароблені важкою працею гроші, і для нас їхня безпека – це пріоритет. Ми є цифровою компанією, яка працює прозоро, тому не використовуємо готівку ні при оплаті, ні при виплаті. Це дозволяє нам впроваджувати інновації та гарантувати високий рівень безпеки без значних накладних витрат.

Усі наші клієнти проходять суворий процес онбордингу: ми просимо надати відповідні документи для підтвердження особи. Кожна транзакція, яка проходить через нашу систему, перевіряється у глобальних базах даних щодо санкцій, відповідності нормативам та інших аспектів безпеки.

Ми розуміємо, що живемо у непростому світі, і українці, як ніхто інший, знають це. Наша відповідальність – подбати про максимальний рівень безпеки для клієнтів, дотримуючись при цьому вимог не лише європейських регуляторів, але й Національного банку України та наших партнерів у країні. Співпраця з ними є критично важливою для надання якісних послуг українським клієнтам.

Нові можливості для бізнес-клієнтів та підтримка України у непрості часи

Цей рік знаменує собою нову главу в історії компанії, оскільки TransferGo вийшов на новий ринок, пропонуючи фінансові послуги для бізнес-клієнтів. Що надихнуло на таке рішення та які перспективи ви бачите у майбутньому?

Ідея створити TransferGo виникла під час управління власним бізнесом. Ми зіткнулися з серйозною проблемою під час здійснення міжнародного платежу. Це показало нам, що в цій сфері існує значний простір для покращень і нових бізнес-можливостей.

У 2025 році TransferGo пропонує послуги не лише фізичним особам, а й бізнес-клієнтам / Фото Shutterstock

Ми зрозуміли, що потрібно сфокусуватися на одній сфері й зробити її досконалою. З часом ми усвідомили, що можемо зробити ще більше. Бізнес-клієнти часто стикаються з труднощами при міжнародних переказах, особливо коли кошти мають проходити через складні маршрути, що виходять за межі стандартних профілів ризику традиційних фінансових установ. Ми шукаємо рішення для того, щоб зробити перекази в Україну простішими та відповідати всім нормативним вимогам.

Ми також бачимо, що компанії стають дедалі більш глобальними, їм потрібно надсилати кошти на ринки, що розвиваються, і робити це швидко та безпечно. Як і у випадку з індивідуальними клієнтами, традиційні установи часто не забезпечують належний рівень обслуговування. Спираючись на довіру до нашого бренду, ми віримо, що можемо змінити цю ситуацію, так само як змінили її для фізичних осіб. Це важливий стратегічний крок для нас, і ми дуже раді цьому розвитку. Сподіваємося, що Україна, дотримуючись регуляторних вимог, допоможе нам масштабувати цей напрямок.

TransferGo незмінно підтримує Україну. З огляду на стрімкі зміни в геополітичній ситуації, яке ваше особисте бачення сучасного стану світової політики та які ініціативи варто просувати?

Ми з самого початку чітко окреслили свою позицію, і вона залишається незмінною. Ми тут, щоб допомагати та робити все можливе, аби українці мали право на незалежне майбутнє, у якому буде процвітання, – право, яке колись здобули литовці, виборюючи свою свободу від імперії зла. Українці зараз ведуть ту ж боротьбу.

Щодо подій, що відбуваються, – мені справді соромно за дії, які ми спостерігаємо з боку США. Не можу сказати, що це мене дивує, але я хочу підкреслити: ми підтримуємо президента України та його реакцію на ситуацію.

TransferGo системно підтримує Україну / Фото, надане 24 Каналу

Отже, я вважаю, що Європа повинна активізувати свої зусилля. Європа має зараз підтримати Україну всім, чим може, адже ця війна – не лише українська, а і європейська. Українці борються не лише за свою країну, а й за нас, за мене та за багатьох інших європейців.

Нам потрібно діяти. Якщо сигнал в Овальному кабінеті був першим дзвінком, то зараз він уже точно тривожний. Ми закликаємо європейських лідерів вжити рішучих заходів, адже ми не можемо покладатися ні на кого, окрім себе, для гарантування нашої безпеки. І не можна забувати, що Європа у 15 разів заможніша за агресора. Разом ми справді можемо змінити ситуацію.

Я неодноразово говорив про це, але тепер час для розмов закінчився. У нас є вікно – від 6 до 12 місяців – щоб змінити ситуацію. Ми можемо підтримувати один одного, знижувати вартість переказів, підтримувати благодійні організації й продовжувати робити це. Я хотів би, щоб ми зробили ще більше, і зараз Європа дійсно повинна зробити більше. Хоча вже з'являються позитивні ознаки, вони повинні перейти від слів до дій. На жаль, для багатьох європейців, і я сам відчуваю цю проблему, діяти важче, ніж говорити. Тому сподіваюся, що цей сигнал пробудить нас до рішучих дій.