Радикально новий рівень захисту двигуна відразу від декількох видів зносу взимку – ось особливості нового масла Shell Helix Ultra, йдеться на сайті "Автоцентр".

В основі Shell Helix Ultra – базове масло, виготовлене не з нафти, а з природного газу. Розроблена вченими Royal Dutch Shell технологія Shell PurePlus (метод газорідинної конверсії GTL, Gas To Liquids – перетворення газу в рідину) дала можливість створити базу, позбавлену основних недоліків звичайної, нафтової основи. Тому нова «синтетика» відразу за кількома параметрами відрізняється від звичайних моторних масел. І деякі з переваг особливо яскраво проявляються саме взимку.

Волога не страшна

Базове масло, синтезоване з природного газу, на відміну від нафтових масел, не містить сірки, яка, як відомо, в поєднанні з водою створює у внутрішньому обсязі двигуна сірчану кислоту. Через яку, в свою чергу, в двигуні розвиваються процеси корозійного зносу – однієї з найвагоміших складових у процесі зносу тертьових пар. Адже саме взимку в двигуні утворюється багато конденсату, через велику різницю температур в картері і в підкапотному просторі.

Особливо це характерно для коротких поїздок, коли двигун (навіть досягнувши робочої температури по «градусник») не встигає прогрітися настільки, щоб сконденсованих волога випарувалася повністю. Але в оліях Shell, що використовують технологію GTL – Shell PurePlus, корозійний знос зведений до величин, якими можна знехтувати.

Стабільність в'язкості

Ще одна актуальна для зими гідність отриманого з газу масла Shell в тому, що воно протягом усього терміну служби зберігає свої характеристики незмінними. У той час як багато звичайних масла в результаті старіння підвищують свою в'язкість – чим ближче до терміну заміни, тим сильніше. А в зимових умовах це не тільки менш надійний холодний старт, але і гірші умови мастила для тих пар, що труться, які змащуються не від магістралі високого тиску, а розбризкуванням.

Оскільки більш густе, ніж потрібно, масло не створює в картері масляного туману потрібної щільності, особливо коли двигун не прогрітий до робочої температури. Враховуючи, що взимку це буває досить часто, знос двигуна в такі періоди відбувається набагато інтенсивніше.

Ще більш ускладнюється даний вид зносу саме в холод, оскільки через підвищену конденсацію вологи і накопичення низькотемпературного шламу взимку звичайне масло густіє інтенсивніше, ніж влітку. Двигунів, заправлених маслами лінійки Shell Helix Ultra, дана проблема не стосується, оскільки базова основа цих масел не схильна до старіння.

Захист на висоті

Природно, всі інші характеристики моторного масла Shell Helix Ultra, що використовує базу, синтезовану з природного газу, також на висоті. Що стосується зимової експлуатації, то на користь легкого старту та кращого збереження двигуна говорить і його низька в'язкість на морозі (при збереженні заданої міцності плівки між поверхнями пар, що труться), і відповідно, висока прокачуваність по каналах в умовах непрогрітого двигуна.

Мабуть, найбільш раціональним з точки зору зимової експлуатації буде застосування масел Shell Helix Ultra ECT C2 / C3 0W-30 і Helix Ultra 0W-40. Ці масла максимально зберігають плинність і легко прокачуються по системі навіть при найсуворіших морозах, а ми вже всі чули, що за прогнозами метеорологів майбутня зима обіцяє бути саме такою. Крім іншого, варто сказати, що ці масла створені для найсучасніших двигунів з їх складними системами. Вони підходять і для бензинових, і для дизельних машин, а також для автомобілів з ГБО, які працюють на бензині і на зрідженому газі (LPG – пропан-бутан).

Нарешті, взимку, як і влітку, в оліях лінійки Helix Ultra успішно працює фірмова технологія захисту двигуна від зносу Active Cleansing Technology, що перешкоджає відкладенню нагару на деталях двигуна і виключає таким чином передчасний знос.

Нарешті, ще один рівень захисту – фірмова технологія Active Cleansing Technology, яка перешкоджає осадженню нагару на деталях двигуна, виключаючи їх передчасний знос.